abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 januari 2024 @ 22:09:23 #1
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_211886459
Enkele jaren geleden heb ik een paar flesjes "Lucht" blauw van de zeeman gekocht. Ik gebruikte daarvoor Acqua di Gio van Armani en verwachtte uiteraard niet veel van een parfum die minder dan 10% kostte van wat ik gewend was. Namelijk ¤ 5,-

Deze parfum had als omschrijving:

De frisse en intense geur komt vrij in drie lagen. Ingrediënten: bergamot, citroen, kardemom, jasmijn, rozemarijn, roos, muguet, leer, tonka, witte muskus, vetiver.

Ik was toen ontzettend verbaasd over de kwaliteit van deze parfum. Hij rook lekker, bleef echt lang hangen, goede balans tussen fris en complex. Ergens weet je het natuurlijk wel, maar heb destijds dus geleerd dat parfum echt 95% de naam is waarvoor je betaald en je jezelf dus eigenlijk op laat lichten. Ik heb dus toen nog 6 flesjes "lucht" gekocht. En helaas is inmiddels het moment aangebroken dat ze alle 6 op zijn en ik dus op zoek ben naar een goed alternatief.

Heeft iemand advies m.b.t. een (merkloze/onbekende), kwalitatieve parfum voor weinig geld, met rond de 20% geurolie ? Ik heb wel eens een flesje bij het kruidvat gekocht, maar dat is meestal eau de toilette en/of geur die niet lekker ruikt en snel vervliegt omdat er gewoon te weinig olie in zit volgens mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door DaneV op 01-01-2024 22:14:59 ]
pi_211887488
Op Pepper liep daar een draadje over:

Hier:
https://nl.pepper.com/dis(...)-dure-parfums-147893
blablablabla
pi_211888514
Leuk topic. Ik ben iemand die zeer veel luchtjes heeft.
Ooit een flesje 'imitatie' gekocht van een voormalige klasgenote die in parfums enz. deed. Ik vond dat de imitatie enorm stonk en heb het weggegooid.
Cindy De Vuyst
pi_211888552
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 09:00 schreef einzeinz het volgende:
Leuk topic. Ik ben iemand die zeer veel luchtjes heeft.
Ooit een flesje 'imitatie' gekocht van een voormalige klasgenote die in parfums enz. deed. Ik vond dat de imitatie enorm stonk en heb het weggegooid.
Vraag me bij dat soort imitaties altijd af wat voor chemicaliën er in zitten, ooit eens geprobeerd, geur rook niet eens het zelfde en kreeg er uitslag van
pi_211888589
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 09:06 schreef 111210 het volgende:

[..]
Vraag me bij dat soort imitaties altijd af wat voor chemicaliën er in zitten, ooit eens geprobeerd, geur rook niet eens het zelfde en kreeg er uitslag van
Geen idee, zou kunnen maar die imitatie dat ik had was een flesje van 100ml voor een euro of 20. Terwijl het origineel de 100 euro benaderde voor dezelfde hoeveelheid maar heb het weggeflikkerd want het stonk.

Ik ben nadien overgeschakeld op luchtjes van Zara, Springfield, Jack & Jones enz.
De laatste die ik heb gekocht komen van Kruidvat. Vaak kun je daar wel een promo op de kop tikken. Denk dat er nu nog zo'n 7 luchtjes in mijn badkamer staan. (Beetje afwisselen kan geen kwaad)
Cindy De Vuyst
pi_211937602
Wat voor geur zoek je?
Hier kortingscode voor Parfumado vv3yE70gb heb je 1 parfum naar keuze voor halve prijs.
Je kan meteen opzeggen of je parfums die je wil verschuiven in je kalender. Je kan zo hele dure parfums testen.

Verder kijk eens naar LaRome en La Rive voor goede geur kopieën.
En als je voordeliger echte parfums wil is het ook de moeite waard om op parfumania te winkelen.
  zondag 7 januari 2024 @ 19:18:46 #7
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_211953315
Heb nu instinct van David Beckham gekocht omdat deze, net als "lucht" een blend van oa citrus, bergamot en kardemon bevat. Ik vind het lekker ruiken en het blijft goed hangen zonder overheersend te zijn. Mijn vriendin is er ook tevreden mee ;)

14 Euro voor 75ml. Top.
pi_212269343
https://www.4711.com/

De klassieker bestaat al sinds 1799, ze hebben veel meer geuren van goede kwaliteit. Zoals de Intense serie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')