Enkele jaren geleden heb ik een paar flesjes "Lucht" blauw van de zeeman gekocht. Ik gebruikte daarvoor Acqua di Gio van Armani en verwachtte uiteraard niet veel van een parfum die minder dan 10% kostte van wat ik gewend was. Namelijk ¤ 5,-
Deze parfum had als omschrijving:
De frisse en intense geur komt vrij in drie lagen. Ingrediënten: bergamot, citroen, kardemom, jasmijn, rozemarijn, roos, muguet, leer, tonka, witte muskus, vetiver.
Ik was toen ontzettend verbaasd over de kwaliteit van deze parfum. Hij rook lekker, bleef echt lang hangen, goede balans tussen fris en complex. Ergens weet je het natuurlijk wel, maar heb destijds dus geleerd dat parfum echt 95% de naam is waarvoor je betaald en je jezelf dus eigenlijk op laat lichten. Ik heb dus toen nog 6 flesjes "lucht" gekocht. En helaas is inmiddels het moment aangebroken dat ze alle 6 op zijn en ik dus op zoek ben naar een goed alternatief.
Heeft iemand advies m.b.t. een (merkloze/onbekende), kwalitatieve parfum voor weinig geld, met rond de 20% geurolie ? Ik heb wel eens een flesje bij het kruidvat gekocht, maar dat is meestal eau de toilette en/of geur die niet lekker ruikt en snel vervliegt omdat er gewoon te weinig olie in zit volgens mij.
[ Bericht 0% gewijzigd door DaneV op 01-01-2024 22:14:59 ]