quote:Op maandag 1 januari 2024 22:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Precies.
Het is een kei mooi en leuk spel,
Maar ik kan me er gewoon echt niet aan wijden
Rollercoaster Tycoon lukt dan weer wel.
ik dacht dat er geen budget isquote:Op maandag 1 januari 2024 22:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er niets aan zou vinden, maar ik vind het wel leuk. Ik speel het nog niet zo lang. Ik wil eigenlijk eens leren hoe ik een leuk huis kan bouwen. Tenslotte wil ik de uitdaging van @:ieniminimuis best aangaan: een huis bouwen voor 20K (dat is niet veel, maar is het standaard begin bedrag als je een nieuw huis begint).
Welterusten Mickyquote:Op maandag 1 januari 2024 22:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga slapen bolkertjes van me.
Veel plezier saampjes vannacht!
Daar kon ik dan weer niet inkomenquote:Op maandag 1 januari 2024 22:34 schreef Harrie het volgende:
als je dingen wilt bouwen zijn er volgens mij wel leuke spellen te bedenken
Minecraft?quote:Op maandag 1 januari 2024 22:34 schreef Harrie het volgende:
als je dingen wilt bouwen zijn er volgens mij wel leuke spellen te bedenken
Dat speelde hij ook direct vanaf dat het bekend werd.quote:
breek me de bek niet openquote:
Heel eerlijk...... Geen idee zover ben ik niet gekomenquote:Op maandag 1 januari 2024 22:43 schreef hemarookworst het volgende:
maar voor individuele huizen is sims leuk genoeg toch
Misschien moet hij weer aan het werk?quote:Op maandag 1 januari 2024 22:37 schreef devzero het volgende:
Is @:kree alweer gesignaleerd? Of is hij ontvoerd door een knappe Katwijkse die hem nu in haar kolenschuurtje heeft vastgebonden?
Op 1 januari? Het kan inderdaad welquote:Op maandag 1 januari 2024 22:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien moet hij weer aan het werk?
Ja, het water staat nooit stil?quote:Op maandag 1 januari 2024 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Op 1 januari? Het kan inderdaad wel
hij is al best lang niet meer in DTS geweest zover ik gezien heb (en ik was best veel online)quote:Op maandag 1 januari 2024 22:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien moet hij weer aan het werk?
eenmaal aan de gang dan gaat het meestal welquote:Op maandag 1 januari 2024 22:47 schreef Fogel het volgende:
Werk![]()
Heb geen zin in om er morgen weer mee te beginnen.
Mag pas 8 januariquote:
of morgen dat hij bang is te lang te blijven hangenquote:Op maandag 1 januari 2024 22:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Op 1 januari? Het kan inderdaad wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |