SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb hetn ieuws op tv nog niet gezien maar het zou er zomaar in kunnen komen. Ik wacht even vanavond af en dan zal het wel verschijnen.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:36 schreef snabbi het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom we in Nederland niet veel berichtgeving krijgen over de aardbevingen in Japan.
Heftig.quote:Op maandag 1 januari 2024 15:40 schreef snabbi het volgende:
Meer beelden vooral van de beving en in mindere mate tsunami
Pardon?quote:Op maandag 1 januari 2024 15:36 schreef snabbi het volgende:
Als het in minder ontwikkelde gebieden gebeurt worden we er mee plat gebombardeerd.
Het is compostquote:Op maandag 1 januari 2024 17:08 schreef heywoodu het volgende:
Enige niet aan de jaarwisseling gerelateerde onderwerp op het Journaal, groot bericht bij de NOS, maar 'de mainstream media zwijgt!'.
quote:Op maandag 1 januari 2024 15:36 schreef snabbi het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af waarom we in Nederland niet veel berichtgeving krijgen over de aardbevingen in Japan. Ik snap best dat Japan vaker getroffen wordt, maar dit wat ik begrijp zijn er al reeds 40 geweest vandaag. Als het in minder ontwikkelde gebieden gebeurt worden we er mee plat gebombardeerd.
In een ander subforum kan je meerdere berichten vinden: WKN / Tsunamiwaarschuwing na zware aardbeving bij Japan
Je kan live streaming vinden op
Japan Earthquake Tsunami News LIVE: Massive earthquake strikes Japan, triggering tsunami | WION LIVE
Kort filmpje vanaf de site van de NOS: https://nos.nl/artikel/25(...)arschuwing-afgegeven
NOS:Je hebt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was gisteren nergens op tv en werd ook nergens genoemd op geen 1 nieuwssiteReason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
Je bent in de war want de volgorde van items heeft niks te maken of iets belangrijk is of niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:17 schreef snabbi het volgende:
Blijkbaar vinden een paar users "niet veel berichtgeving" hetzelfde als "helemaal niet".
Ik vind mijn verontwaardiging nog steeds terecht. Mijn comment kwam na het zien bijvoorbeeld het NOS journaal van 11.00 uur toen het in mijn ogen ook "hot" was en het pas na 9 min in het journaal aan bod kwam.
Overigens ook bij RTL, dat zijn eerste uitzending om 19.30 had, was blijkbaar de nieuwjaarsduik, die ook in Australie werd uitgevoerd, een belangrijker nieuwsitem.
De volgorde op een journaal / nieuwsuitzending heeft natuurlijk wel alles te maken met hoe belangrijk een redactie het vindt. En die redactie kijkt natuurlijk naar wat zij denken wat bij hun publiek past en blijkbaar was dat deze keer meer keuterig nieuws te brengen, dan internationale events. Hun recht en mijn verontwaardiging.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Je bent in de war want de volgorde van items heeft niks te maken of iets belangrijk is of niet.
Welnee, alhoewel, misschien wel? Nee denk niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:03 schreef Za het volgende:
Wanneer ik dit zou openen slingert @:Pizzakoppo er binnen 3 minuten een slotje op.
Een slotje is verder wel prima hier hoor. Het gaat toch niet over het event zelfquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Welnee, alhoewel, misschien wel? Nee denk niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |