bohh ja tijdens Onequote:Op dinsdag 2 januari 2024 10:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatste avond tussen 19 en 21 uur, misschien nog later. Ze zong onder andere bij Linkin Park - In The End en ik dacht Metallica.
Je hebt goed geluisterd naar het tegeltje!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 04:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
FYP
Ik heb het grootste deel van 1 januari geslapen. Nu wel klaarwakker![]()
Perfecte moment om aan de Top 2000 à gogo's te beginnen![]()
Gelukkig nieuwjaar lieve mensen!![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gevondenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 04:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
FYP
Ik heb het grootste deel van 1 januari geslapen. Nu wel klaarwakker![]()
Perfecte moment om aan de Top 2000 à gogo's te beginnen![]()
Gelukkig nieuwjaar lieve mensen!![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben nu dat vierluik over De Magie Van de Top 2000 aan het kijken. Daarna heb ik A Gogo nog, en daarna maar eens beginnen aan de niet-top2000-dingen waarmee ik achterloopquote:Op dinsdag 2 januari 2024 11:31 schreef PzKpfw het volgende:
Het minst leuke aan de Top 2000 is het 'lege gat' waar je na die tijd invalt.#afkicken
Toch blijft het lastig om deze theorie te geloven. Ik had nog een dagje vrij vandaag, dus ik heb me even verdiept in de playlist van 2023. Tot op bepaalde hoogte klopt het wel dat gedraaide platen worden toegevoegd, maar er wordt nog altijd veel redactie gedaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 13:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou eerste verzoekje gedaan. Eefje de Visser met De Parade
Fade into you en andere alternatieve nummers uit de jaren 90 (bijvoorbeeld Not too soon van The Throwing Muses) zouden wel een goede toevoeging aan de keuzelijst zijn, maar zijn die nu echt populair genoeg om in de top 2000 te komen?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 14:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Toch blijft het lastig om deze theorie te geloven. Ik had nog een dagje vrij vandaag, dus ik heb me even verdiept in de playlist van 2023. Tot op bepaalde hoogte klopt het wel dat gedraaide platen worden toegevoegd, maar er wordt nog altijd veel redactie gedaan.
Zo kwam ik op 25 juni van vorig jaar in de Albumshow Beetlebum van Blur tegen, waarom is die niet toegevoegd aan de keuzelijst dan, maar Dirty Ol'Man van Faithless op 1 oktober in diezelfde Albumshow wel? Op 1 oktober is trouwens in de ochtend ook Fade Into You gedraaid. Nergens te vinden op de keuzelijst.
Dus zelfs als je succes hebt en je verzoek wordt gedraaid, dan is het nog maar de vraag of je er straks in de stemweek wat aan hebt. Dat maakt het wel wat minder aantrekkelijk om te appen met Gijs.
Dat zal niet, maar Fade Into You krijgt in ieder geval nog wat vrije keuze stemmen ieder jaar. Beetlebum ook. Ook staan ze, of stonden ze in andere lijstjes. Dirty Ol' Man heb ik nog nooit in welke lijstjescontext dan ook gezien. Dus als je alleen al die 3 nummers neemt, welke van de 3 zou dan het minst aantrekkelijk zijn om toe te voegen aan de keuzelijst? Volgens mij is dat de plaat die dus juist is toegevoegd. Ik krijg kortsluiting van die keuzelijstredactiequote:Op dinsdag 2 januari 2024 15:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Fade into you en andere alternatieve nummers uit de jaren 90 (bijvoorbeeld Not too soon van The Throwing Muses) zouden wel een goede toevoeging aan de keuzelijst zijn, maar zijn die nu echt populair genoeg om in de top 2000 te komen?
Best wel 😳quote:
Nog 357 dagen, 6 uur, 9 minuten, 55 seconden te gaanquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:45 schreef peaceman het volgende:
Na een dag werken lijkt de top 2000 ineens weer verdomde ver weg
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog 357 dagen, 6 uur, 9 minuten, 55 seconden te gaan
Is dit op volgorde van 1 tot #2000 of is het willekeurig? Ah down to upside zie ik.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
2024 is begonnen, de op een na meest nutteloze lijst, de lijst waarbij iedereen een stukje zelfbevlekking met de wereld wil delen en dat allemaal op 1 hoop gegooid wordt is weer voorbij. Soms heel leuk, maar elk jaar ook weer een bepaalde teleurstelling.
Dit jaar kunnen we weer goed beginnen met de meest nutteloze lijst waar maar 1 iemand een stukje zelfbevlekking met de wereld wil delen. Voor de rest van de wereld een paar nieuwe ontdekkingen, maar ook een hoop eenheidsworst en teleurstellingen..
Mijn Top 2000 2023 · Playlist · 2011 songs · 1 likes
Voor de gek die hem toch echt wil bekijken of zelfs een nieuw nummer wil ontdekken of luisteren. Sterkte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How can we hang on to a dream bohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik riep vanmiddag hardop STER tijdens een reclameblok en toen er een nummer van Queen kwam, nou ja, iets met Brian die May deed![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |