Plagiaat. Ik ook al. En vele anderen vastquote:Op zondag 31 december 2023 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
Nog een keer gebruikt in een filmpje voor een ckv-opdracht deze.
Die dan vervolgens totaal stilvallen omdat ze niet op hun zolder maar voor n televisiekamer zittenquote:Op zondag 31 december 2023 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze kunnen beter FOK!kers aan laten schuiven.
quote:Op zondag 31 december 2023 19:22 schreef Gehenna het volgende:
Een van de betere van VOF de Kunst deze
BAMquote:Op zondag 31 december 2023 19:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die dan vervolgens totaal stilvallen omdat ze niet op hun zolder maar voor n televisiekamer zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
In 2022 was het leukquote:Op zondag 31 december 2023 19:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik vond Berlijn niets aan in 2015.
Ik denk precies zoals zoveel in de huidige tijd vluchtig moet zijn. Iemand is vermoord, dat mag twee weken nieuws zijn en ‘daarna weten we het wel’ en ‘zijn we er wel klaar mee’.quote:
Oooh, ik dacht terug aan die keer dat ie eerste stond. Dan vond ik 'm eerder heel erg gezakt.quote:Op zondag 31 december 2023 19:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Juist 19 plekken gestegen
quote:Op zondag 31 december 2023 19:22 schreef Zorro het volgende:
Ben je op de fiets in Berlijn, zet je even je fiets tegen de muur om even wat te gaan drinken. Kom je terug en wat denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Mijn filmpje staat nog gewoon op YouTubequote:Op zondag 31 december 2023 19:22 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Plagiaat. Ik ook al. En vele anderen vast
Aardige techno feessies gedaan in '94.quote:Op zondag 31 december 2023 19:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik vond Berlijn niets aan in 2015.
komt wel heel dichtbij zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |