Nu in ieder geval met een andere stem!quote:
quote:Op zondag 31 december 2023 18:37 schreef Bargehassus het volgende:
Sorry, moet weer out. Teveel prikkels en zo dit dat![]()
![]()
Vooral Bowie.quote:Op zondag 31 december 2023 18:37 schreef alopio het volgende:
Sjors had nog wel even muziek mogen maken
Net als Prince
Net als Bowie
quote:Op zondag 31 december 2023 18:37 schreef alopio het volgende:
Net als Prince
Net als Bowie
Oh, 'geen fan' is heel negatief in mijn opzicht. Maar ik merk door de jaren heen dat het me eigenlijk niet veel doet.quote:Op zondag 31 december 2023 18:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nu in ieder geval met een andere stem!
Maar als je geen fan bent van Queen, valt dit blokkie niet May
En Jimi. En Jim. En Janis. En Stevie Ray. En Buddy Holly. En en en en...quote:Op zondag 31 december 2023 18:37 schreef alopio het volgende:
Net als Prince
Net als Bowie
Tjah als je klappers weet te maken in zo'n beetje alle gerne..quote:
Ookquote:Op zondag 31 december 2023 18:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Jimi. En Jim. En Janis. En Stevie Ray. En Buddy Holly. En en en en...
quote:
Sjors had perfect in Queen gepast na het overlijden van Freddyquote:Op zondag 31 december 2023 18:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vind deze echt heel tof. Leuker ook dan de Queen versie alleen.
Ja die ookquote:Op zondag 31 december 2023 18:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vroegah wel... Nu lang niet altijd meer met al dat playback en autotune gedoe.quote:Op zondag 31 december 2023 18:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Een goede liveversie is toch eigenlijk altijd wel beter dan de studioversie, he?
Die stem van Georgequote:Op zondag 31 december 2023 18:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Een goede liveversie is toch eigenlijk altijd wel beter dan de studioversie, he?
Snap wel wat je bedoelt, hoor, in mijn eigen tijd luister ik ook bijzonder weinig Queen. Maar zo eens per jaar vind ik het wel lekker, het heeft toch wel echt kwaliteit in zich zittenquote:Op zondag 31 december 2023 18:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, 'geen fan' is heel negatief in mijn opzicht. Maar ik merk door de jaren heen dat het me eigenlijk niet veel doet.
Killer Queen vind ik dan weer een mooie.
En Cashquote:Op zondag 31 december 2023 18:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is er wel een studioversie?quote:Op zondag 31 december 2023 18:40 schreef Hamlapjes het volgende:
Hoe is het met de poststand?quote:
Is het dan wel echt live?quote:Op zondag 31 december 2023 18:41 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Vroegah wel... Nu lang niet altijd meer met al dat playback en autotune gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |