Al dagenquote:Op zondag 31 december 2023 18:22 schreef Nizno het volgende:
zie ik nou echt @:fritsflits ineens hiero???
Afgelopen dagen wel vaker hoorquote:Op zondag 31 december 2023 18:22 schreef Nizno het volgende:
gisteren en eergisteren en vandaag niet gepost hier en nu ineens zie ik een likequote:
Niet gezien hoor.quote:Op zondag 31 december 2023 18:22 schreef Nizno het volgende:
gewoon terug kijkenquote:Op zondag 31 december 2023 18:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
Mijn partner zit al raar te kijken of dat nu echt moet
Je moet Nirvana en Linkin Park omdraaien. The End staat lager dan Smells like Teen Spiritquote:Op zondag 31 december 2023 18:23 schreef jcdragon het volgende:
Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine (Albumversie)
Linkin Park In The End
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Radiohead - Creep
The Rolling Stones - Paint It Black
Depeche Mode Enjoy The Silence
Foo Fighters The Pretender
Muse - Knights Of Cydonia (Albumversie)
Arctic Monkeys - Do I Wanna Know?
KISS - I Was Made For Lovin' You
DJ Paul Elstak - Rainbow In The Sky
Radiohead - Paranoid Android
Iron Maiden - Wasted Years
Gorillaz - Feel Good Inc.
Arctic Monkeys - I Bet You Look Good On The Dancefloor
Blur - Song 2
Offspring - Self Esteem
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days
Smashing Pumpkins - 1979
Muse - Time Is Running Out
Robert Miles - Children
Darude - Sandstorm
The National - Bloodbuzz Ohio
The Prodigy - Out Of Space
500 Extra
Pearl Jam - Porch
Party Animals - Have You Ever Been Mellow
Foo Fighters - Wheels
Muse - Mercy
2 Unlimited - No Limit
Niet gehaald
Dune - Rainbow To The Stars
Charly Lownoise & Mental Theo - Your Smile
2 Brothers On The 4th Floor - Fairytales
Technohead - I Wanna Be A Hippy
N-Trance - Set You Free
2 Unlimited - Maximum Overdrive
JA MOETquote:Op zondag 31 december 2023 18:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
De mijne snapt dat welquote:Op zondag 31 december 2023 18:25 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je deur is er al uit dat scheeltquote:
oh jawel hoor. Ik wilde niet met Kensington met broekje uitquote:Op zondag 31 december 2023 18:25 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Broekje niet meer aan geweest?
Ik zie het. Mail van NPO Radio 2 staat het ook verkeerd.quote:Op zondag 31 december 2023 18:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je moet Nirvana en Linkin Park omdraaien. The End staat lager dan Smells like Teen Spirit
Efteling? Daar komen meer mensen op af!quote:Op zondag 31 december 2023 18:23 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Niet gezien hoor.
Ik ga even roepen
EFTELING
@:FritsFlits
Donequote:Op zondag 31 december 2023 18:27 schreef houdjemond het volgende:
Ik zou het leuk vinden als jullie even allemaal "hi Timon" in gedachten zeggen, ookal kennen jullie hem niet.
heb ook even gezwaaid tijdens het in gedachten zeggenquote:Op zondag 31 december 2023 18:27 schreef houdjemond het volgende:
Ik zou het leuk vinden als jullie even allemaal "hi Timon" in gedachten zeggen, ookal kennen jullie hem niet.
HI TIMONquote:Op zondag 31 december 2023 18:27 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2023 18:27 schreef houdjemond het volgende:
quote:hi Timon, ik ken je niet.
Hi Timonquote:Op zondag 31 december 2023 18:27 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2023 18:27 schreef Bargehassus het volgende:
Oh, ja, leuk. Maar iets lager mag ook.
Hier ook een enorme Eftelingfan!quote:Op zondag 31 december 2023 18:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Efteling? Daar komen meer mensen op af!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ook van die laven.quote:Op zondag 31 december 2023 18:29 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik heb best wat oude Efteling beeldjes e.d
ik heb een laaf spaarpot een laaf bedlampje (staat in de woonkamer hoor) en een laafminiding in een tonnetjequote:Op zondag 31 december 2023 18:29 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Nice! Qua merch heb ik bijzonder weinig eigenlijkquote:Op zondag 31 december 2023 18:29 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 december 2023 18:29 schreef Isorden het volgende:
[..]Die heeft hij vaker gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Timon was mijn beste maatje maar heeft zichzelf opgehangen aan de spoorbrug hierachter.
Metallica was zijn favoriete band.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Wat is daar grappig aan?!quote:Op zondag 31 december 2023 18:30 schreef mario390 het volgende:
haha zingt en omaaaa
bij metallica playback![]()
Oh....quote:Op zondag 31 december 2023 18:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die heeft hij vaker gehoord.
Timon was mijn beste maatje maar heeft zichzelf opgehangen aan de spoorbrug hierachter.
Metallica was zijn favoriete band.
quote:Op zondag 31 december 2023 18:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die heeft hij vaker gehoord.
Metallica was zijn favoriete band.
oostenrijkse humorquote:
Mijn jaarabo is net de 28e verlopenquote:Op zondag 31 december 2023 18:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nice! Qua merch heb ik bijzonder weinig eigenlijk![]()
Dit jaar wel nog twee keer geweest
Ga langlaufen ofzo.quote:Op zondag 31 december 2023 18:30 schreef mario390 het volgende:
haha zingt en omaaaa
bij metallica playback![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |