Ook van die laven.quote:Op zondag 31 december 2023 18:29 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik heb best wat oude Efteling beeldjes e.d
ik heb een laaf spaarpot een laaf bedlampje (staat in de woonkamer hoor) en een laafminiding in een tonnetjequote:Op zondag 31 december 2023 18:29 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Nice! Qua merch heb ik bijzonder weinig eigenlijkquote:Op zondag 31 december 2023 18:29 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 december 2023 18:29 schreef Isorden het volgende:
[..]Die heeft hij vaker gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Timon was mijn beste maatje maar heeft zichzelf opgehangen aan de spoorbrug hierachter.
Metallica was zijn favoriete band.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Wat is daar grappig aan?!quote:Op zondag 31 december 2023 18:30 schreef mario390 het volgende:
haha zingt en omaaaa
bij metallica playback![]()
Oh....quote:Op zondag 31 december 2023 18:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die heeft hij vaker gehoord.
Timon was mijn beste maatje maar heeft zichzelf opgehangen aan de spoorbrug hierachter.
Metallica was zijn favoriete band.
quote:Op zondag 31 december 2023 18:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die heeft hij vaker gehoord.
Metallica was zijn favoriete band.
oostenrijkse humorquote:
Mijn jaarabo is net de 28e verlopenquote:Op zondag 31 december 2023 18:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nice! Qua merch heb ik bijzonder weinig eigenlijk![]()
Dit jaar wel nog twee keer geweest
Ga langlaufen ofzo.quote:Op zondag 31 december 2023 18:30 schreef mario390 het volgende:
haha zingt en omaaaa
bij metallica playback![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |