Even paar uurtjes slaap gepakt zojuist.quote:Op zondag 31 december 2023 15:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hallon, laat gemaakt weer?
Morad moet alleen iets minder geforceerd schijtlollig doenquote:Op zondag 31 december 2023 15:58 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Rabbering en vond Morad ook wel goed te pruimen nadat ik aan hem gewend was.
Welkom terug Dagoquote:
Ooh ik ben Desiree gewoon vergeten, die verdient sowieso ook wel top-5quote:
quote:Op zondag 31 december 2023 15:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Volgens m'n last.fm is dat:Dit zijn de tracks die ik minstens acht weken geblast heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tame Impala The Less I Know The Better
Nick Cave & the Bad Seeds Jubilee Street
Fleet Foxes Mykonos
Lana Del Rey, Father John Misty Let The Light In
Pixies Where Is My Mind?
Arcade Fire We Used To Wait
The National Grease In Your Hair
Nothing But Thieves Overcome
The Smiths There Is A Light That Never Goes Out
Radiohead Jigsaw Falling Into Place
David Bowie Sound and Vision
quote:Op zondag 31 december 2023 15:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Volgens m'n last.fm is dat:Die van mij denk ik ook. De nummers die er boven staan zijn geen top 2000 materiaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag net een fragment waarin Desiree een gesprek met een overleden luisteraar aanhaalt tijdens haar shift, zo hoor je de Top2000 te presenterenquote:Op zondag 31 december 2023 16:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ooh ik ben Desiree gewoon vergeten, die verdient sowieso ook wel top-5
*Steekt hand opquote:Op zondag 31 december 2023 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volbeat en Disturbed-stemmers. Wie zijn die mensen?
Is dit Belgorod?quote:Op zondag 31 december 2023 16:01 schreef Dagoduck het volgende:
Gaat hier in de buurt weer lekker.
[ afbeelding ]
Ik ken ook gewoon niemand persoonlijk die daar wat mee heeft en op zou stemmen.quote:Op zondag 31 december 2023 16:00 schreef ok01 het volgende:
Volbeat![]()
Heb hun populariteit nooit echt begrepen
Disturbed - The Sound of Silence is met zevenmijlslaarzen het ergste nummer van de Top 2000.quote:Op zondag 31 december 2023 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volbeat en Disturbed-stemmers. Wie zijn die mensen?
quote:Op zondag 31 december 2023 15:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Welke Top2000-plaat hebben jullie eigenlijk door het jaar heen het meest geluisterd?Can I Play With MadnessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Loesoe in de sky?quote:Op zondag 31 december 2023 16:02 schreef essnhills het volgende:
Dan ben ik alsnog
In de lucht als sterrenstof
100 pct eens.quote:Op zondag 31 december 2023 16:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Disturbed - The Sound of Silence is met zevenmijlslaarzen het ergste nummer van de Top 2000.
Zoiets zou het wel moeten zijnquote:Op zondag 31 december 2023 16:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ken ook gewoon niemand persoonlijk die daar wat mee heeft en op zou stemmen.
Hebben die gewoon ergens een grote loyale fanbase die flink stemt ofzo? Al dan niet met bots
Het ligt gemakkelijk in het gehoor denk ik. Ik vond het toen ik net begon met wat hardere muziek te luisteren wel leuk maar tegenwoordig vind ik er niet zoveel meer aan.quote:Op zondag 31 december 2023 16:00 schreef ok01 het volgende:
Volbeat![]()
Heb hun populariteit nooit echt begrepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |