Dat zijn de beste DJ's voor een lijst. Die gewoon zo anoniem en ondergeschikt zijn.quote:Op zondag 31 december 2023 15:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohja, die hoort er natuurlijk ook bij
Vond hem ook erg goedquote:Op zondag 31 december 2023 15:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wouter van der Goes, jaarlijks.
Ik kan JW en Jeroen ook vaak wel waarderenquote:Op zondag 31 december 2023 15:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
1. Emmely
2. Annemieke
3. Paul
4. Morad
5. Frank
Ja die zijn ook primaquote:Op zondag 31 december 2023 15:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik kan JW en Jeroen ook vaak wel waarderen
Wouter, Jan Willem, emmely. Maar beetje eenoog verhaalquote:Op zondag 31 december 2023 15:55 schreef ok01 het volgende:
Maar wie vonden jullie de beste dj deze editie?
Emmelyquote:Op zondag 31 december 2023 15:55 schreef ok01 het volgende:
Citizen Erased, Stockholm Syndrome er ook nog bij in.quote:Op zondag 31 december 2023 15:54 schreef MTheBassman het volgende:
New Born moeten we er in ieder geval een jaar in proberen te krijgen
Ontwijk de gaybar danquote:Op zondag 31 december 2023 15:57 schreef BillDauterive het volgende:
Gatver Volbeat. Tijd om snel 1 biertje in de stad te doen en te hopen dat het bij 1 biertje blijft
Ik ben groot fan van Redleg, maar tijdens de Top 2000 vind ik hem wel absurd snel praten.quote:Op zondag 31 december 2023 15:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik kan JW en Jeroen ook vaak wel waarderen
Veel plezier!quote:Op zondag 31 december 2023 15:57 schreef BillDauterive het volgende:
Gatver Volbeat. Tijd om snel 1 biertje in de stad te doen en te hopen dat het bij 1 biertje blijft
Rabbering en vond Morad ook wel goed te pruimen nadat ik aan hem gewend was.quote:Op zondag 31 december 2023 15:55 schreef ok01 het volgende:
Het beste stuk is daar niet meer te onderscheiden, dat is wel een beetje jammerquote:Op zondag 31 december 2023 15:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar zag ik een leuke versie van op YouTube.
Goede hoop dan. Enjoy!quote:
1.Emmelyquote:Op zondag 31 december 2023 15:55 schreef ok01 het volgende:
Proost alvast!quote:Op zondag 31 december 2023 15:57 schreef BillDauterive het volgende:
quote:Op zondag 31 december 2023 15:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Welke Top2000-plaat hebben jullie eigenlijk door het jaar heen het meest geluisterd?Volgens m'n last.fm is dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |