Daar zag ik een leuke versie van op YouTube.quote:Op zondag 31 december 2023 15:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We Are Fucking Fucked
(Ja, ik reageer dit elke keer als ik die setlist langs zie komen)
Dan hebben we hem weer bij de Evergreen lijst. Doe maar naar Omroep Lutjelollum ofzo.quote:Op zondag 31 december 2023 15:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Kan die niet lekker met Stasse mee naar radio 5?
Madness en Undisclosed desire inruilen voor new born en citizen erased, om maar eens te beginnenquote:Op zondag 31 december 2023 15:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij Muse kan de helft vervangen worden door betere liedjes van ze.
Uprising is ook zo matig.
1. Emmelyquote:Op zondag 31 december 2023 15:55 schreef ok01 het volgende:
Maar wie vonden jullie de beste dj deze editie?
Frank, Paul en Emmelyquote:Op zondag 31 december 2023 15:55 schreef ok01 het volgende:
Sweet Caroline?quote:Op zondag 31 december 2023 15:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Begin komend uur een van de meest kutte platen uit de lijst.
Denk dat ik ff snel onder de douche spring, alleen wil ook weer niet Fool's Overture missen
quote:Op zondag 31 december 2023 15:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Welke Top2000-plaat hebben jullie eigenlijk door het jaar heen het meest geluisterd?Sinéad O'Connor - Troy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Welke Top2000-plaat hebben jullie eigenlijk door het jaar heen het meest geluisterd?denk iets van Master of Puppets of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Thnx! Ik zat al: "ik ken dat joch van iets"quote:Op zondag 31 december 2023 15:55 schreef Benny het volgende:
Blaybackjochie leek op een van die Crazy Frog guys
Wouter van der Goes, jaarlijks.quote:Op zondag 31 december 2023 15:55 schreef ok01 het volgende:
Gijs ons ook. Dat is dan wel weer jammer.quote:
Welke Top2000-plaat hebben jullie eigenlijk door het jaar heen het meest geluisterd?Everybody wants to rule the world denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Madness graag houden. Dat is mijn favoriet van Muse in de top 2000quote:Op zondag 31 december 2023 15:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Madness en Undisclosed desire inruilen voor new born en citizen erased, om maar eens te beginnen
Ohja, die hoort er natuurlijk ook bijquote:Op zondag 31 december 2023 15:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wouter van der Goes, jaarlijks.
Die ook, maar vooral dat afgrijselijk Lola Montezquote:
Welke Top2000-plaat hebben jullie eigenlijk door het jaar heen het meest geluisterd?Ik denk dit Lay all your love on me van ABBA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Mijn gutjesquote:Op zondag 31 december 2023 15:56 schreef Isorden het volgende:
72 Lola Montez Volbeat![]()
71 Sweet Caroline Neil Diamond![]()
70 Fool's Overture Supertramp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
69 Sunday Bloody Sunday U2![]()
68 A Sky Full Of Stars Coldplay & Avicii![]()
67 Another Love Tom Odell![]()
66 Papa Stef Bos![]()
![]()
65 Paint It Black The Rolling Stones![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
64 Iron Sky Paolo Nutini![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan me hier wel in vinden, Wouter was ook goed imoquote:Op zondag 31 december 2023 15:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
1. Emmely
2. Annemieke
3. Paul
4. Morad
5. Frank
Annemiekequote:Op zondag 31 december 2023 15:55 schreef ok01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |