M'n fave blokjes zijn al in de nacht en ochtend geweest ja. Vanaf nu wordt het toch schrapen, kans dat er twee voor mij persoonlijke geniale platen op rij worden gedraaid is niet zo groot meerquote:Op zondag 31 december 2023 11:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Matig uurtje. Naarmate je dichter bij de top komt wordt het eigenlijk steeds minder. Deutschland staat ook veel te hoog
quote:Op zondag 31 december 2023 12:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik al 6 oliebollen.Het was mijn ontbijt.
quote:
De oudejaarsavooravond verdient dat introquote:Op zondag 31 december 2023 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
A Forest albumversie vind ik niet extreem hard nodig maar is wel een leuke toevoeging
Staan ze way hoger?quote:Op zondag 31 december 2023 12:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gelukkig staan The Chain en Go Your Own Way hoger dan deze
quote:
Het was mijn ontbijt. Ik heb ze gisteren gebakken en vind ze vandaag het lekkerst.quote:
Een van de vele coverversies die ik eerder kende dan het origineelquote:
Gelukkig heb je op de juiste Fast Car gestemd ipv de walgelijke coverquote:Op zondag 31 december 2023 12:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
M'n fave blokjes zijn al in de nacht en ochtend geweest ja. Vanaf nu wordt het toch schrapen, kans dat er twee voor mij persoonlijke geniale platen op rij worden gedraaid is niet zo groot meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, is ook wel een serie die je achter elkaar moet kijken.quote:Op zondag 31 december 2023 11:58 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
misschien wel de beste serie die ik gezien heb ja, moet dat sowieso weer eens een keer helemaal kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |