Vind ik ook, einde kan je wat van zeggen maar nog steeds niet bar slechtquote:Op zondag 31 december 2023 12:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Inderdaad. The Long Night is gewoon top 3 GoT afleveringen
Nee precies, er moest uiteindelijk toch iemand "winnen" dus begrijpelijk dat er dan fanboys en -girls teleurgesteld zijn, maar vond het allemaal zo slecht niet.quote:Op zondag 31 december 2023 12:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Seizoen 8 van GoT wordt niet zo slecht als iedereen zegt
Zekerquote:Op zondag 31 december 2023 12:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
beste laatste aflevering ooit bij een serie misschien wel. wat een twist!
Oooh jaaa. Ik heb Annemieke (eer)gisteren al gemist, dus kan helemaal niet gaan slapen nuquote:
Sssst, die moet ik nog kijkenquote:Op zondag 31 december 2023 12:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
beste laatste aflevering ooit bij een serie misschien wel. wat een twist!
Dat is op zich niet zo moeilijkquote:Op zondag 31 december 2023 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Annemieke is leuker dan Gijs of Ruud
Slapen met Annemieke daarentegenquote:Op zondag 31 december 2023 12:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oooh jaaa. Ik heb Annemieke (eer)gisteren al gemist, dus kan helemaal niet gaan slapen nu
Oooookeeequote:
Ja ze doet het gewoon primaquote:Op zondag 31 december 2023 12:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze is een van de prettigste vrouwelijke DJ’s, uberhaupt ondergewaardeerd en veel beter dan de Barts, Jeroens, Ruuds en Gijzen van deze wereld
Laatste aflevering is ruim 6 en half jaar oud.quote:
Die vind ik dan ook allemaal stukvevelend, ik luister ook nooit Radio 2 verderquote:Op zondag 31 december 2023 12:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze is een van de prettigste vrouwelijke DJ’s, uberhaupt ondergewaardeerd en veel beter dan de Barts, Jeroens, Ruuds en Gijzen van deze wereld
Emmely past iets beter bij m'n eigen leeftijd, maar ik zou niet direct nee zeggenquote:
Ik vind dat zo'n rot reclame ..quote:
quote:Op zondag 31 december 2023 12:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Laatste aflevering is ruim 6 en half jaar oud.
Schiet eens op dan.
Helemaal zen zin in Jimquote:Op zondag 31 december 2023 12:04 schreef alopio het volgende:
Pfff Jim met zijn fake hijgerige zware stem
Ga weg hoor
True. Daenerys die opeens full berserk gaat blijft best genotwaardigquote:Op zondag 31 december 2023 12:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Vind ik ook, einde kan je wat van zeggen maar nog steeds niet bar slecht
Urbanus?quote:Op zondag 31 december 2023 12:03 schreef mario390 het volgende:
ANNNNNUUUUUUUUUUUSSSSS komt zo
[ afbeelding ]
Why not both?quote:Op zondag 31 december 2023 12:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Emmely past iets beter bij m'n eigen leeftijd, maar ik zou niet direct nee zeggen
Nieuwe Annemieke-gifjes nog geen tijd voor gehad though![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |