boeiequote:
quote:Op zondag 31 december 2023 10:46 schreef MTheBassman het volgende:
@:Isorden @:Dagoduck doorgehaald vannacht?
Sowieso de vrolijkstequote:
Nee hoor ik ken er genoeg. Ik heb er alleen in het algemeen niet zo heel veel mee.quote:Op zondag 31 december 2023 10:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat je ws te weinig van ze kent.
niet boeiendquote:
Tussen half 9 en 9 een klein inkak momentje gehad.quote:Op zondag 31 december 2023 10:46 schreef MTheBassman het volgende:
shiney happy people is vrolijker volgens de titelquote:Op zondag 31 december 2023 10:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Sowieso de vrolijksteKomt hier nu ook wel lekker binnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shiny happy people is ook lekker blijquote:Op zondag 31 december 2023 10:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrolijkstequote:Op zondag 31 december 2023 10:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel ken je er dan buiten de singles?quote:Op zondag 31 december 2023 10:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee hoor ik ken er genoeg. Ik heb er alleen in het algemeen niet zo heel veel mee.
Als je het zelf ook opruimtquote:Op zondag 31 december 2023 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd voor een zelfgebakken (door mijn pa) oliebol
reeds besprokenquote:Op zondag 31 december 2023 10:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Shiny happy people is ook lekker blij
Ik weet niet waar @Isorden uithangt, misschien slaapt hij nu. Ik heb gisterenmiddag nog even geslapen, daarna niet meerquote:Op zondag 31 december 2023 10:46 schreef MTheBassman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |