quote:Op zondag 31 december 2023 09:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
net niet zo goed als Telegraph Road?
Klopt.
Aaah, dat vogeltjeslied is mijn lievelingsquote:Op zondag 31 december 2023 09:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
behalve bij dat saaie zwarte vogeltje
serieus? ik vind die zo tergend saai..quote:Op zondag 31 december 2023 09:44 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Aaah, dat vogeltjeslied is mijn lievelings
Serieus, ik moet er altijd van huilenquote:Op zondag 31 december 2023 09:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
serieus? ik vind die zo tergend saai..
Stemplaat!quote:Op zondag 31 december 2023 09:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En die zangeres van Lekker Met De Meiden nog
Bij een waterfiets liggen de frikandellen eronder, bij een catamaran erbovenopquote:Op zondag 31 december 2023 08:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jep. Of een waterfiets
Had er nog nooit van gehoord
Die weet ik vooraf dat ik hem mooi vind, jaquote:Op zondag 31 december 2023 09:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
behalve bij dat saaie zwarte vogeltje
We hebben een kenner!quote:Op zondag 31 december 2023 09:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij een waterfiets liggen de frikandellen eronder, bij een catamaran erbovenop
Ja, echt. Heerlijk.quote:Op zondag 31 december 2023 09:42 schreef tufkac het volgende:
Beatles klinken eigenlijk ALTIJD beter dan vooraf gedacht
Let the sunshine in (Hair) Moet je meegemaakt hebben om te snappen, sorry..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op zondag 31 december 2023 09:47 schreef Isorden het volgende:
What's the difference between a bag of cocaine and a baby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 31 december 2023 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier ga ik geen grappen over maken.
What's the difference between a bag of cocaine and a baby?Dan doe ik het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Daar hebben ze dan ook een poging toe gedaan zo te horenquote:Op zondag 31 december 2023 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit mag eigenlijk nooit stoppen
meegemaakt en nog snap ik m nietquote:Op zondag 31 december 2023 09:47 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Let the sunshine in (Hair) Moet je meegemaakt hebben om te snappen, sorry..
quote:We hate tears in heaven
But it's sad his baby died
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
What's the difference between a bag of cocaine and a baby?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 31 december 2023 09:48 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is het verschil tussen en zakje cocaine en een kind?Reeds ruim besproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op zondag 31 december 2023 09:48 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is het verschil tussen en zakje cocaine en een kind?Al besprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 december 2023 09:48 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is het verschil tussen en zakje cocaine en een kind?Deze grap heb ik eerder gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat dusquote:Op zondag 31 december 2023 09:47 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Verhaal hierachter is natuurlijk verschrikkelijk, de nachtmerrie van iedere ouder
Maar vind dit echt een vreselijke zeikplaat
Degene die uit het raam gegooid werd was degene autotune voorstelde, hoop ikquote:
Musical meegemaakt in Utrecht, Let the sunshine in ging over in refrein nanana van dit Beatles nummer. Vreedzaam einde zal ik maar zeggen. Weet niet goed hoe het anders uit te drukken...quote:
Ja nu je het zegt.. Dat klopt.quote:Op zondag 31 december 2023 09:51 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Musical meegemaakt in Utrecht, Let the sunshine in ging over in refrein nanana van dit Beatles nummer. Vreedzaam einde zal ik maar zeggen. Weet niet goed hoe het anders uit te drukken...![]()
My bad.
ow dat kan me niet herinneren to be honestquote:Op zondag 31 december 2023 09:51 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Musical meegemaakt in Utrecht, Let the sunshine in ging over in refrein nanana van dit Beatles nummer. Vreedzaam einde zal ik maar zeggen. Weet niet goed hoe het anders uit te drukken...![]()
My bad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |