Oh dan is het goed. Ik schrok even.quote:Op zondag 31 december 2023 10:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat ik er wel op heb gestemd
quote:Op zondag 31 december 2023 10:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij een soort intro heeft verzorgd. Misschien vertelt hij er iets over. Ik hoop het
Evi van Lanschot mag altijd in mijn oor fluisteren als de oervervelende SocialDeal-reclame wordt verwijderd.quote:
Geen idee en ik ben ook niet van plan er achter te komen.quote:Op zondag 31 december 2023 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind ClaudiNEE niet eens zo extreem erg
Die stem...i can't.quote:Op zondag 31 december 2023 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ja die deal zou ik ook aannemenquote:Op zondag 31 december 2023 10:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Evi van Lanschot mag altijd in mijn oor fluisteren als de oervervelende SocialDeal-reclame wordt verwijderd.
ik ook niet. maar wij zijn dan ook geen snobsquote:Op zondag 31 december 2023 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat je je polsen wilt doorsnijden?quote:Op zondag 31 december 2023 10:06 schreef Bargehassus het volgende:
Ik snap die "haat" op Claudia niet zo. Ik vind het best een mooi nummer, niet zo hoog voor in de 2TK weliswaar, maar toch.
Maar misschien moet je er ook voor een bepaalde stemming in zijn.
Ik schrok gewoon van dit totaal infantiele geschreeuw van die vrouw. Lijkt me geen goede klantenbinding.quote:Op zondag 31 december 2023 10:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh ja die deal zou ik ook aannemen
Social deal erger ik me voor mn gevoel al 2-3 jaar aan
quote:Op zondag 31 december 2023 10:06 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Dat je je polsen wilt doorsnijden?
Aidsmakelijkquote:
I second thatquote:Op zondag 31 december 2023 10:07 schreef Zorro het volgende:
Dit is denk ik wel de allermooiwste van Queen
Ik vind Claudia gewoon nooit leuk. Het gaat me niet zozeer om haar liedje.quote:Op zondag 31 december 2023 10:06 schreef Bargehassus het volgende:
Ik snap die "haat" op Claudia niet zo. Ik vind het best een mooi nummer, niet zo hoog voor in de 2TK weliswaar, maar toch.
Maar misschien moet je er ook voor een bepaalde stemming in zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |