We komen dichtbij het moment dat er geen MJ meer is met oudjaar. Sterven kan hij niet meer, hoe voorkomen we het dan?quote:
Een artiest als Micheal Jackson zou minimaal met een nummer in de Top 100 moeten staan.quote:
Deze hoort wel bij oudjaar jaquote:Op zondag 31 december 2023 08:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
We komen dichtbij het moment dat er geen MJ meer is met oudjaar. Sterven kan hij niet meer, hoe voorkomen we het dan?
1000% zeker.quote:Op zondag 31 december 2023 08:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Een artiest als Micheal Jackson zou minimaal met een nummer in de Top 100 moeten staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft denk ik teveel nummers die breed aanspreken, maar geen uitgesproken favoriet, waardoor ze er wel instaan, maar niet extreem hoog.quote:
SOWK saai? Ik doe nog een poging om je met deze live-opname te overtuigen.quote:Op zondag 31 december 2023 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk. Pokemon2x Bankzitten
Ik vind Somewhere Only We Know en Still Haven't Found ook saai en
Denk ik ook. Beetje het U2 van heel vroeger.quote:Op zondag 31 december 2023 08:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik teveel nummers die breed aanspreken, maar geen uitgesproken favoriet, waardoor ze er wel instaan, maar niet extreem hoog.
Fok naar tiktok verhuizen. Tikfok zeg maar.quote:Op zondag 31 december 2023 08:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
We komen dichtbij het moment dat er geen MJ meer is met oudjaar. Sterven kan hij niet meer, hoe voorkomen we het dan?
Het heeft me nooit ook maar een greintje gedaan en ik vind het echt ontzettend overgewaardeerd.quote:Op zondag 31 december 2023 08:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
SOWK saai? Ik doe nog een poging om je met deze live-opname te overtuigen.
Voor niet-fans is SOWK waarschijnlijk het interessantste nummer (er gebeurt nog redelijk veel in voor Keane-begrippen), dus heb er wel een hard hoofd in
Was ook mijn gedachte, staat gelukkig wel met redelijk wat nummers in de lijst.quote:Op zondag 31 december 2023 08:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik teveel nummers die breed aanspreken, maar geen uitgesproken favoriet, waardoor ze er wel instaan, maar niet extreem hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |