Wel een fijnequote:Op zondag 31 december 2023 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een laatste rammer van Ike en Tina.
Ik vind die vorige wel nog beter, maar dit is wel de beste versie van deze songquote:
Die valt erg tegen ja. Exemplarisch voor het feit dat ik haar was vergeten in de OPquote:Op zondag 31 december 2023 09:12 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Tina heeft ook maar een bescheiden DAB hé?
Dat zou zomaar kunnen, al heb ik tijdens mijn studie in Nijmegen ook veel in snackbars vertoefdquote:Op zondag 31 december 2023 09:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Brabant een rijkere snackbartraditie heeft
Ja deze had Ike er wel goed ingeramd bij Tinaquote:Op zondag 31 december 2023 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die vorige wel nog beter, maar dit is wel de beste versie van deze song
Ik kom niet verder dan worstenbroodquote:Op zondag 31 december 2023 09:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Brabant een rijkere snackbartraditie heeft
Misschien komt het omdat ze al in de 80 was toen ze omviel? Sinead en Shane gingen bijvoorbeeld een stuk jonger dit jaar, dat blijft mensen bij.quote:Op zondag 31 december 2023 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die valt erg tegen ja. Exemplarisch voor het feit dat ik haar was vergeten in de OP
Denk je dat dat drums zijn? Dat zijn klappenquote:Op zondag 31 december 2023 09:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja deze had Ike er wel goed ingeramd bij Tina
Dat zal ongetwijfeld meespelen ja.quote:Op zondag 31 december 2023 09:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ze al in de 80 was toen ze omviel? Sinead en Shane gingen bijvoorbeeld een stuk jonger dit jaar, dat blijft mensen bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |