Frikandel speciaal.quote:Op zondag 31 december 2023 09:06 schreef tufkac het volgende:
[..]
Oh ja, ik wist dat er nog een andere was.
Een open been heb je ook nog nooit van gehoord bij de friettent?
Op de voormalige nummer 1 van de top 100 allertijden na, best een aardig uurtjequote:
Ik kende dat vroeger als een supertje.quote:Op zondag 31 december 2023 09:06 schreef tufkac het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 december 2023 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na al die narigheid net brengt Otis Redding
Lekker uitgeslapen?quote:Op zondag 31 december 2023 09:08 schreef Kanaroe het volgende:
Goeiemorgel, heerlijk wakker worden met Otis
![]()
![]()
Ik vermoed dat Brabant een rijkere snackbartraditie heeftquote:Op zondag 31 december 2023 09:06 schreef tufkac het volgende:
[..]
Welkom terug PKFquote:
Die stond vast op de Greatest Hits.quote:Op zondag 31 december 2023 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog een laatste rammer van Ike en Tina.
Gelukkig heb je alsnog tijd gevonden op de laatste dagquote:Op zondag 31 december 2023 09:04 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ben nu pas weer in het topic haha :w ik ben heel erg druk geweest de laatste dagen waardoor ik geen tijd had voor Fok helaas
Erg jammer.quote:Op zondag 31 december 2023 09:04 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ben nu pas weer in het topic haha :w ik ben heel erg druk geweest de laatste dagen waardoor ik geen tijd had voor Fok helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |