Over Dotan gesproken, herinneringen jullie je nog dat hij op #32 stond in 2015?quote:Op zondag 31 december 2023 08:55 schreef Gretzl het volgende:
Maar ja, de fanbase van Bankzitters is waarschijnlijk vele malen groter dan het trollenleger van Dotan
Home is best een mooi nummerquote:Op zondag 31 december 2023 08:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Over Dotan gesproken, herinneringen jullie je nog dat hij op #32 stond in 2015?![]()
[ afbeelding ]
Ik vond het zelf nooit zo'n toepasselijk MH17-rouwnummer, maar het grote publiek dacht er blijkbaar anders over
Catamaran, toch?quote:Op zondag 31 december 2023 08:57 schreef PippenScottie het volgende:
Weten jullie hoe een grote portie friet met twee frikandellen heet?
Ik vind het ook geen slecht nummer, gewoon een ruime voldoende wel. Maar het stond wel een jaar of 3 veel te hoog.quote:
21quote:Op zondag 31 december 2023 08:58 schreef PzKpfw het volgende:
Nog even een staatslot kopen, maar welk eindcijfer..
Toch moet ik zeggen dat mijn zoon, die helemaal niks van het hele Dotan-schandaal heeft meegekregen, zijn nummers toch ook mooi vindt. Geheel zelfstandig ontdekt ook, want ik draai het niet echt.quote:Op zondag 31 december 2023 08:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Over Dotan gesproken, herinneringen jullie je nog dat hij op #32 stond in 2015?![]()
[ afbeelding ]
Ik vond het zelf nooit zo'n toepasselijk MH17-rouwnummer, maar het grote publiek dacht er blijkbaar anders over
4045quote:Op zondag 31 december 2023 08:58 schreef PzKpfw het volgende:
Morning tufkacquote:
8quote:Op zondag 31 december 2023 08:58 schreef PzKpfw het volgende:
Nogal wisselend uur in kwaliteitquote:Op zondag 31 december 2023 08:58 schreef Gretzl het volgende:
143 (Sittin' On) The Dock Of The Bay Otis Redding
142 Proud Mary Ike & Tina Turner
141 Nobody's Wife Anouk
140 Fragile Sting
139 Don't Look Back In Anger Oasis
138 Stil In Mij Van Dik Hout
137 Money For Nothing (Albumversie) Dire Straits
136 Hey Jude The Beatles
135 Tears In Heaven Eric Clapton
134 Space Oddity (Albumversie) David Bowie
Ja, kapot gedraaid op R2. Kan het ook niet meer horen zonder dat in mijn achterhoofd. Niet slecht, verder.quote:Op zondag 31 december 2023 08:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was het voor het grote publiek ook (en 2015 had ook nog zo'n 'rouwstemming' ivm de Bataclan). Toen kwam Trollenlegergate.quote:Op zondag 31 december 2023 08:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan gebeuren. Ben zelf ook een beetje wisselvallig.quote:Op zondag 31 december 2023 09:04 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ben nu pas weer in het topic haha :w ik ben heel erg druk geweest de laatste dagen waardoor ik geen tijd had voor Fok helaas
Oh ja, ik wist dat er nog een andere was.quote:Op zondag 31 december 2023 08:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jep. Of een waterfiets
Had er nog nooit van gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |