Was vanmiddag anders onherkenbaarquote:Op zondag 31 december 2023 02:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
ORIGINEEEL VAN ABEL / JORIS RASENBERG GOD
Jijquote:
Mooie damequote:
Van geboorte Russischquote:Op zondag 31 december 2023 02:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mooie dame
Sowieso Duitse vrouwen![]()
ja wel geinig maar meer nietquote:Op zondag 31 december 2023 02:55 schreef Isorden het volgende:
Dit zou 1000 plekken lager ook prima staan.
En jij bent ook nogsteeds niks veranderdquote:Op zondag 31 december 2023 02:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JijMaar ik 'ken' jou ook wel wat langer , uit hele vroegere tijden
![]()
En je was toen ook al een toffe chick
Jaquote:Op zondag 31 december 2023 02:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En jij bent ook nogsteeds niks veranderdnogsteeds Zwollywood represent?
Praten we nooit meer over.quote:Op zondag 31 december 2023 02:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JaMaar ik kom alleen niet meer in bepaalde topics
Yes sowiesoquote:Op zondag 31 december 2023 02:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mooie dame
Sowieso Duitse vrouwen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik wou met vragen of je ze even wilt DMen.quote:Op zondag 31 december 2023 02:57 schreef MTheBassman het volgende:
Nee? Niemand die die Kenny Rogers jackass videos kent?
Oke
Nee sorryquote:Op zondag 31 december 2023 02:57 schreef MTheBassman het volgende:
Nee? Niemand die die Kenny Rogers jackass videos kent?
Oke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |