Even een trui in elkaar gezet?quote:Op maandag 2 december 2024 06:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Tof hoor, hier t weekend even een trui in elkaar gezet. Volgende meer precisie steken in de punten maar niet geheel ontevreden.
[ afbeelding ]
Mn examenblouse is nu ook klaar, alleen nog strijken. Ben nu bezig met de examen rok.
Mooi!quote:Op maandag 2 december 2024 06:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Tof hoor, hier t weekend even een trui in elkaar gezet. Volgende meer precisie steken in de punten maar niet geheel ontevreden.
[ afbeelding ]
Mn examenblouse is nu ook klaar, alleen nog strijken. Ben nu bezig met de examen rok.
Ja, sochtends getekend en geknipt daarna in elkaar gezet, totaal een uurtje of 3,5 mee bezig geweestquote:Op maandag 2 december 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even een trui in elkaar gezet?
Wauw, mooi hoor
Dat doe je snel. Vond het ook altijd leuk om kleding te maken.quote:Op maandag 2 december 2024 08:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja, sochtends getekend en geknipt daarna in elkaar gezet, totaal een uurtje of 3,5 mee bezig geweest
Dat is inderdaad een drempel als je er geen hebt.quote:Op maandag 2 december 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe je snel. Vond het ook altijd leuk om kleding te maken.
Soms denk ik wel zal ik weer eens. Maar ik heb geen naaimachine meer en aanschaffen is ook weer zo ding
Dat is het leukste ervan, je ziet niet snel een tweede lopen in dat kledingstukquote:Op maandag 2 december 2024 08:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een drempel als je er geen hebt.
Ik vind het vaak ook leuker dan de kleren die in de winkel liggen.
De kleine zoekt hier stof uit en daar maken we dan wat van, is er ook altijd heel enthousiast over.
Getekend ook nogquote:Op maandag 2 december 2024 08:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja, sochtends getekend en geknipt daarna in elkaar gezet, totaal een uurtje of 3,5 mee bezig geweest
Leuk dat je aan ‘ons’ denkt. Ik zit echter al vrij ruim in de patronen.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:28 schreef loveli het volgende:
Zo'n grote tafel is ideaal, jaloers, ik moet het doen met de vloer.
Spam. Ik ga waarschijnlijk een bestelling doen op Simplicity.com, want 75% korting. Dat betekent o.a. patronen van New Look voor 1 dollar.
Als iemand ook een patroon wil, dan bestel ik hem mee, dan kost het je geen internationale verzendkosten.
Woah gaaf zegquote:Op woensdag 4 december 2024 15:11 schreef Ynske het volgende:
Zondag starten de zwemlessen van zoonlief, oei we hebben geen badjas.
Mama gaat aan de slag om te tekenen.
[ afbeelding ]
En daarna aan de naai.
[ afbeelding ]
Zoo lief is blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:44 schreef Aure het volgende:
Ik heb dus 2 adventkalenders met naailabels erin. Dit is mijn buit tot nu toe, echt heel leuk!
Links is l'etiquette home couture en rechts Kylie and the Machine.Die zijn echt heel leuk ja! Zijn ze vooral voor de sier aan kleding en dergelijke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja in principe wel, maar achterin je hals bijvoorbeeld is het wel soms sneller herkennen wat de achterkant isquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:59 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die zijn echt heel leuk ja! Zijn ze vooral voor de sier aan kleding en dergelijke?
Ah ja, ik wist wel dat er iets functioneels aan zou moeten kunnen zijn, maar ik kwam er gewoon niet opquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja in principe wel, maar achterin je hals bijvoorbeeld is het wel soms sneller herkennen wat de achterkant isdus het kan wel functioneel zijn. En die lange dunne horizontale (zoals die DIY Magic) kunnen ook als lusje dienen. Verder naai ik ze ook vaak aan de zijkant in een zijnaad, dan is het wel echt voor de sier ja. Of zoals bij die Elsie die hierboven staat, als patch opnaaien.
Het is een jas zonder mouwen en knopen, dat scheelt. Maar naaien is nooit goedkoper of makkelijker dan kopen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:21 schreef Seven. het volgende:
Even een vraagje voor de kenners: ik kom wat leuks tegen op Vinted en voor ik een verzoek ga doen bij m'n moeder.. Is dit een lastige om te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |