Linkje?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:29 schreef Aure het volgende:
Ik vind het trouwens ook elk jaar heel leuk om een adventkalender te kopen voor mezelf en ik heb er dit jaar dus eentje met naai(kleding)labels! Zo superleuk, ik zag dat er uiteindelijk 2 merken waren die er eentje hebben uitgebracht, maar ik hou het bij degene waar ik sowieso al veel labels van koop (Kylie and the machine). Kan dus niet wachten tot december![]()
Ik heb hem bij mijn naaijuf besteld:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft ook die andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb zelf dus die eerste! Ik twijfelde wel even om ze allebei te kopenof misschien moet ik die andere bewaren voor volgend jaar haha.
En als je dit in Google gooit dan vind je ook wel andere webshops met deze kalenders
[ Bericht 4% gewijzigd door Aure op 02-10-2024 20:18:33 ]
Fijnquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:57 schreef Ynske het volgende:
Ben zo happy, een hele mooie wollen stof gevonden voor mijn examen. En ook een mooie stof voor een examenblouse. Op de stoffenmarkt vandaag
dank je wel!quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Fijn
Moet je dan thuis wat maken? Hoeveel weet je al van wat het moet worden? Ik vind het echt interessant dat je zo'n opleiding doet, ontzettend nuttig en je maakt zulke mooie dingen
Oef als ik dit lees krijg ik al buikpijn.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je wel!
Er zijn exameneisen welke je doorkrijgt, dat teken je zelf en dan maken.
Deze module een rok met rits, zakken en voering, een jurk met kraag en mouwen en een blouse.
Daarnaast wat handwerken zoals limt applicatie, vilt applicatie, koord opnaaien, parelstiksel, kraaltjes, duits borduren, soutache.
En halve schaal modellen van 5 ingezette rechter mouwen, 5 kragen, gefestoneerd knoopsgat, gepaspelleerd knoopsgat, 4 ingezette zakken en een geruite plooirok.
Volgend examen is pantalon, gevoerde blazer, jack.
Oosters borduren, Arabisch borduren, hongaars borduren, ingrijpsteek, zigzag- en band opnaaien, schaduw borduren.
Halve schaal blinde sluiting, sluiting herenpantalon, polosluiting, harmonica zak, raglanmodel
Dit doe je allemaal thuis cq op de les. En tijdens het examen teken je patronen, maak je stofleggingen en maak je vlieseline modellen van de examen opdrachten (3)
Gaaf hoor, maar klinkt ook intimiderendquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je wel!
Er zijn exameneisen welke je doorkrijgt, dat teken je zelf en dan maken.
Deze module een rok met rits, zakken en voering, een jurk met kraag en mouwen en een blouse.
Daarnaast wat handwerken zoals limt applicatie, vilt applicatie, koord opnaaien, parelstiksel, kraaltjes, duits borduren, soutache.
En halve schaal modellen van 5 ingezette rechter mouwen, 5 kragen, gefestoneerd knoopsgat, gepaspelleerd knoopsgat, 4 ingezette zakken en een geruite plooirok.
Volgend examen is pantalon, gevoerde blazer, jack.
Oosters borduren, Arabisch borduren, hongaars borduren, ingrijpsteek, zigzag- en band opnaaien, schaduw borduren.
Halve schaal blinde sluiting, sluiting herenpantalon, polosluiting, harmonica zak, raglanmodel
Dit doe je allemaal thuis cq op de les. En tijdens het examen teken je patronen, maak je stofleggingen en maak je vlieseline modellen van de examen opdrachten (3)
Valt reuze mee, al die dingen als halve schaalmodellen en borduren en examenstukken maak je al thuis, eventueel onder begeleiding van je docent.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oef als ik dit lees krijg ik al buikpijn.
Maar wat ontzettend gaaf dat je dit doet
Dat intimiderende had ik ook bij het begin van de eerste module, maar eenmaal ermee bezig valt het toch wel mee hoor. Al scheelt het dat ik goede begeleiding heb.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:30 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gaaf hoor, maar klinkt ook intimiderend
Wel echt ideaal.
Blijft het voor de hobby of ben je van plan er je werk van te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Dat het leuk is kan ik me zo goed voorstellen, maar het is zoveel. Vereist ook best wel tijd en discipline en dan met een kleine in huis. Is er een afgepaste tijd die ervoor staat of kan je er net zo lang over doen als je wilt?quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
Valt reuze mee, al die dingen als halve schaalmodellen en borduren en examenstukken maak je al thuis, eventueel onder begeleiding van je docent.
en eenmaal aan het tekenen is dat ook goed te doen tijdens het examen. Je maakt gemiddeld 60 lessen om patronen te tekenen per module, en daar maak je bij 1/3e ook al een stoflegging of vlieseline model bij.
Dat zit toch wel in je vingers dan.
Ik vind het ook echt leuk om te doen.
Je kunt ieder jaar in februari of juni examen doen. Ik heb dit jaar door omstandigheden geen examen gedaan dus wil nu in februari proberen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat het leuk is kan ik me zo goed voorstellen, maar het is zoveel. Vereist ook best wel tijd en discipline en dan met een kleine in huis. Is er een afgepaste tijd die ervoor staat of kan je er net zo lang over doen als je wilt?
Ah, het is dus niet echt schools, je gaat verder wanneer je klaar bent voor de volgende stapquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
Je kunt ieder jaar in februari of juni examen doen. Ik heb dit jaar door omstandigheden geen examen gedaan dus wil nu in februari proberen.
Ja, en omdat ik nog geen stof had voor mijn examen stukken ben ik qua tekenen al begonnen aan de volgende modulequote:Op zondag 13 oktober 2024 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, het is dus niet echt schools, je gaat verder wanneer je klaar bent voor de volgende stap
Een lego shirtje,quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:34 schreef Ynske het volgende:
Morgen naar een legobeurs, even een nieuw shirtje gemaakt
[ afbeelding ]
A wat liefquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:44 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Babyslofjes genaaid. Ik kan het alleen niet zo netjes.
Maar ze passen mijn baby![]()
O wat een schatjesquote:Op maandag 4 november 2024 15:43 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Twee knuffels gemaakt, een vader en moederhond met 4 puppies die in de rok van de moederhond kunnen
Het komt van een panel, dus eigenlijk alleen alle onderdelen uitknippen, aan elkaar naaien en opvullen.
Tof hoor, hier t weekend even een trui in elkaar gezet. Volgende meer precisie steken in de punten maar niet geheel ontevreden.quote:Op maandag 2 december 2024 00:07 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Een tas gemaakt van een panel van Stacy Iest Hue (back to school, heet het).
Het was vrij eenvoudig in elkaar te zetten, maar zo leuk
Jammer dat het topic zo rustig is, mijn posts zijn nu erg spammerig aan het worden
Hebben jullie nog mooie projecten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |