Crea bea familiequote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:36 schreef essnhills het volgende:
Volgende week zaterdag gaat mijn broer trouwen
Mijn moeder heeft een jasje voor mij genaaid
[ afbeelding ]
En ik heb hier een groene jurk bij aan
Moet wel nog even gestreken worden
Ik stem voor de grotequote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:59 schreef Ynske het volgende:
Hulp gevraagd....
Grote of kleine knopen?
De grote had ik eerst gekocht, kleine is willekeurig ene gekozen die ik had liggen, als dat formaat dan moet ik nog even nieuwe knopen gaan halen.
Jurk wederom geheel zelf getekend en gemaakt.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 september 2024 08:02 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Klein quiltje gemaakt, perfect voor in de boxmet een hele dunne tussenvulling dus ideaal voor de zomer.
Ik hoop dat de foto's zichtbaar zijn want imgur doet ineens moeilijkMooi quilt Ceviche en de foto is ook goed zichtbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dank je welquote:Op vrijdag 20 september 2024 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi quilt Ceviche en de foto is ook goed zichtbaar
Wat gaaf geworden zeg!quote:Op zaterdag 21 september 2024 17:02 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mijn grote kleine Spiderman
O hoe kan dan traag internet?quote:Op zondag 22 september 2024 01:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dank je welfijn dat het is gelukt, ik ben langer bezig geweest met uploaden dan met die quilt zelf
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In echte tijd was ik meer tijd kwijt aan de quilt maar die was wel in twee dagen klaar, dat uploaden duurde wat meer dagen maar wel minder tijd.
Ik ben ook gewoon een halve digibeet met dat soort dingen. Het moet gewoon werken![]()
quote:Op zondag 22 september 2024 09:33 schreef Ceviche het volgende:
[..]Je moet er wel geduld voor hebben, er zijn ook andere sites waar je je foto kan uploaden? Heb je die wel eens geprobeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In echte tijd was ik meer tijd kwijt aan de quilt maar die was wel in twee dagen klaar, dat uploaden duurde wat meer dagen maar wel minder tijd.
Ik ben ook gewoon een halve digibeet met dat soort dingen. Het moet gewoon werkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Mja dit werkte altijd fijn, maar anders ga ik op zoek naar een andere. Komt wel goedquote:Op zondag 22 september 2024 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet er wel geduld voor hebben, er zijn ook andere sites waar je je foto kan uploaden? Heb je die wel eens geprobeerd?
O dat is leuk, zit je daar dan met beginners of gewoon van alles door elkaar?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:06 schreef Aure het volgende:
Ik heb mij voor het eerst opgegeven voor een naaidag hier in de buurt. Ben zo benieuwd! Ik kom de laatste tijd niet zo toe aan naaien dus ik vond dit wel even een fijne stok achter de deur.
Alles door elkaar! En in principe is het gewoon in dezelfde ruimte aan je projecten werken en is het geen naailes, maar kan je anderen natuurlijk wel om tips vragen. Ik ga dus thuis al verschillende dingen uitknippen zodat het alleen nog in elkaar hoeftquote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is leuk, zit je daar dan met beginners of gewoon van alles door elkaar?
O dat is wel leuk. Ik heb vroeger een les of twee naailes gehad. Was 1x in de week dus vond het te langzaam gaanquote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:37 schreef Aure het volgende:
[..]
Alles door elkaar! En in principe is het gewoon in dezelfde ruimte aan je projecten werken en is het geen naailes, maar kan je anderen natuurlijk wel om tips vragen. Ik ga dus thuis al verschillende dingen uitknippen zodat het alleen nog in elkaar hoeft
De term ' naaien' is wat misleidend, 90% is meten, knippen, markeren, spelden, strijken (en grmpf tornen).quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:37 schreef Aure het volgende:
Ik ga dus thuis al verschillende dingen uitknippen zodat het alleen nog in elkaar hoeft
Daarom ga ik nu 2x 2 uur in de week. Ben nu bezig met mijn opleiding voor het onderdeel tailleuse, in februari examen voor costumière.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel leuk. Ik heb vroeger een les of twee naailes gehad. Was 1x in de week dus vond het te langzaam gaan
Ben het toen mijzelf maar aangaan leren
Op woensdag 2 oktober 2024 16:47 schreef loveli het volgende:
Nou echt he. Ik teken en knip dus vaak een boel dingen op één dag en dan kan ik een tijd vooruit. Maar ik ben door al mn geknipte projecten heen en omdat ik ook best druk ben komt het er nu helemaal niet meer vanquote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:47 schreef loveli het volgende:
[..]
De term ' naaien' is wat misleidend, 90% is meten, knippen, markeren, spelden, strijken (en grmpf tornen).
Lekker bezig toch.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu 2x 2 uur in de week. Ben nu bezig met mijn opleiding voor het onderdeel tailleuse, in februari examen voor costumière.
Gister een halve schaal polosluiting gemaakt en vandaag bezig met een shirtje op halve schaal met een blinde sluiting.
Ik kan daar zo van genieten.
Linkje?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:29 schreef Aure het volgende:
Ik vind het trouwens ook elk jaar heel leuk om een adventkalender te kopen voor mezelf en ik heb er dit jaar dus eentje met naai(kleding)labels! Zo superleuk, ik zag dat er uiteindelijk 2 merken waren die er eentje hebben uitgebracht, maar ik hou het bij degene waar ik sowieso al veel labels van koop (Kylie and the machine). Kan dus niet wachten tot december![]()
Ik heb hem bij mijn naaijuf besteld:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft ook die andereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb zelf dus die eerste! Ik twijfelde wel even om ze allebei te kopenof misschien moet ik die andere bewaren voor volgend jaar haha.
En als je dit in Google gooit dan vind je ook wel andere webshops met deze kalenders
[ Bericht 4% gewijzigd door Aure op 02-10-2024 20:18:33 ]
Fijnquote:Op zondag 13 oktober 2024 12:57 schreef Ynske het volgende:
Ben zo happy, een hele mooie wollen stof gevonden voor mijn examen. En ook een mooie stof voor een examenblouse. Op de stoffenmarkt vandaag
dank je wel!quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Fijn
Moet je dan thuis wat maken? Hoeveel weet je al van wat het moet worden? Ik vind het echt interessant dat je zo'n opleiding doet, ontzettend nuttig en je maakt zulke mooie dingen
Oef als ik dit lees krijg ik al buikpijn.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je wel!
Er zijn exameneisen welke je doorkrijgt, dat teken je zelf en dan maken.
Deze module een rok met rits, zakken en voering, een jurk met kraag en mouwen en een blouse.
Daarnaast wat handwerken zoals limt applicatie, vilt applicatie, koord opnaaien, parelstiksel, kraaltjes, duits borduren, soutache.
En halve schaal modellen van 5 ingezette rechter mouwen, 5 kragen, gefestoneerd knoopsgat, gepaspelleerd knoopsgat, 4 ingezette zakken en een geruite plooirok.
Volgend examen is pantalon, gevoerde blazer, jack.
Oosters borduren, Arabisch borduren, hongaars borduren, ingrijpsteek, zigzag- en band opnaaien, schaduw borduren.
Halve schaal blinde sluiting, sluiting herenpantalon, polosluiting, harmonica zak, raglanmodel
Dit doe je allemaal thuis cq op de les. En tijdens het examen teken je patronen, maak je stofleggingen en maak je vlieseline modellen van de examen opdrachten (3)
Gaaf hoor, maar klinkt ook intimiderendquote:Op zondag 13 oktober 2024 17:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je wel!
Er zijn exameneisen welke je doorkrijgt, dat teken je zelf en dan maken.
Deze module een rok met rits, zakken en voering, een jurk met kraag en mouwen en een blouse.
Daarnaast wat handwerken zoals limt applicatie, vilt applicatie, koord opnaaien, parelstiksel, kraaltjes, duits borduren, soutache.
En halve schaal modellen van 5 ingezette rechter mouwen, 5 kragen, gefestoneerd knoopsgat, gepaspelleerd knoopsgat, 4 ingezette zakken en een geruite plooirok.
Volgend examen is pantalon, gevoerde blazer, jack.
Oosters borduren, Arabisch borduren, hongaars borduren, ingrijpsteek, zigzag- en band opnaaien, schaduw borduren.
Halve schaal blinde sluiting, sluiting herenpantalon, polosluiting, harmonica zak, raglanmodel
Dit doe je allemaal thuis cq op de les. En tijdens het examen teken je patronen, maak je stofleggingen en maak je vlieseline modellen van de examen opdrachten (3)
Valt reuze mee, al die dingen als halve schaalmodellen en borduren en examenstukken maak je al thuis, eventueel onder begeleiding van je docent.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oef als ik dit lees krijg ik al buikpijn.
Maar wat ontzettend gaaf dat je dit doet
Dat intimiderende had ik ook bij het begin van de eerste module, maar eenmaal ermee bezig valt het toch wel mee hoor. Al scheelt het dat ik goede begeleiding heb.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:30 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Gaaf hoor, maar klinkt ook intimiderend
Wel echt ideaal.
Blijft het voor de hobby of ben je van plan er je werk van te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Dat het leuk is kan ik me zo goed voorstellen, maar het is zoveel. Vereist ook best wel tijd en discipline en dan met een kleine in huis. Is er een afgepaste tijd die ervoor staat of kan je er net zo lang over doen als je wilt?quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
Valt reuze mee, al die dingen als halve schaalmodellen en borduren en examenstukken maak je al thuis, eventueel onder begeleiding van je docent.
en eenmaal aan het tekenen is dat ook goed te doen tijdens het examen. Je maakt gemiddeld 60 lessen om patronen te tekenen per module, en daar maak je bij 1/3e ook al een stoflegging of vlieseline model bij.
Dat zit toch wel in je vingers dan.
Ik vind het ook echt leuk om te doen.
Je kunt ieder jaar in februari of juni examen doen. Ik heb dit jaar door omstandigheden geen examen gedaan dus wil nu in februari proberen.quote:Op zondag 13 oktober 2024 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat het leuk is kan ik me zo goed voorstellen, maar het is zoveel. Vereist ook best wel tijd en discipline en dan met een kleine in huis. Is er een afgepaste tijd die ervoor staat of kan je er net zo lang over doen als je wilt?
Ah, het is dus niet echt schools, je gaat verder wanneer je klaar bent voor de volgende stapquote:Op zondag 13 oktober 2024 18:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
Je kunt ieder jaar in februari of juni examen doen. Ik heb dit jaar door omstandigheden geen examen gedaan dus wil nu in februari proberen.
Ja, en omdat ik nog geen stof had voor mijn examen stukken ben ik qua tekenen al begonnen aan de volgende modulequote:Op zondag 13 oktober 2024 19:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, het is dus niet echt schools, je gaat verder wanneer je klaar bent voor de volgende stap
Een lego shirtje,quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 10:34 schreef Ynske het volgende:
Morgen naar een legobeurs, even een nieuw shirtje gemaakt
[ afbeelding ]
A wat liefquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:44 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Babyslofjes genaaid. Ik kan het alleen niet zo netjes.
Maar ze passen mijn baby![]()
O wat een schatjesquote:Op maandag 4 november 2024 15:43 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Twee knuffels gemaakt, een vader en moederhond met 4 puppies die in de rok van de moederhond kunnen
Het komt van een panel, dus eigenlijk alleen alle onderdelen uitknippen, aan elkaar naaien en opvullen.
Tof hoor, hier t weekend even een trui in elkaar gezet. Volgende meer precisie steken in de punten maar niet geheel ontevreden.quote:Op maandag 2 december 2024 00:07 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Een tas gemaakt van een panel van Stacy Iest Hue (back to school, heet het).
Het was vrij eenvoudig in elkaar te zetten, maar zo leuk
Jammer dat het topic zo rustig is, mijn posts zijn nu erg spammerig aan het worden
Hebben jullie nog mooie projecten?
Even een trui in elkaar gezet?quote:Op maandag 2 december 2024 06:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Tof hoor, hier t weekend even een trui in elkaar gezet. Volgende meer precisie steken in de punten maar niet geheel ontevreden.
[ afbeelding ]
Mn examenblouse is nu ook klaar, alleen nog strijken. Ben nu bezig met de examen rok.
Mooi!quote:Op maandag 2 december 2024 06:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
Tof hoor, hier t weekend even een trui in elkaar gezet. Volgende meer precisie steken in de punten maar niet geheel ontevreden.
[ afbeelding ]
Mn examenblouse is nu ook klaar, alleen nog strijken. Ben nu bezig met de examen rok.
Ja, sochtends getekend en geknipt daarna in elkaar gezet, totaal een uurtje of 3,5 mee bezig geweestquote:Op maandag 2 december 2024 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even een trui in elkaar gezet?
Wauw, mooi hoor
Dat doe je snel. Vond het ook altijd leuk om kleding te maken.quote:Op maandag 2 december 2024 08:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja, sochtends getekend en geknipt daarna in elkaar gezet, totaal een uurtje of 3,5 mee bezig geweest
Dat is inderdaad een drempel als je er geen hebt.quote:Op maandag 2 december 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe je snel. Vond het ook altijd leuk om kleding te maken.
Soms denk ik wel zal ik weer eens. Maar ik heb geen naaimachine meer en aanschaffen is ook weer zo ding
Dat is het leukste ervan, je ziet niet snel een tweede lopen in dat kledingstukquote:Op maandag 2 december 2024 08:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een drempel als je er geen hebt.
Ik vind het vaak ook leuker dan de kleren die in de winkel liggen.
De kleine zoekt hier stof uit en daar maken we dan wat van, is er ook altijd heel enthousiast over.
Getekend ook nogquote:Op maandag 2 december 2024 08:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja, sochtends getekend en geknipt daarna in elkaar gezet, totaal een uurtje of 3,5 mee bezig geweest
Leuk dat je aan ‘ons’ denkt. Ik zit echter al vrij ruim in de patronen.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:28 schreef loveli het volgende:
Zo'n grote tafel is ideaal, jaloers, ik moet het doen met de vloer.
Spam. Ik ga waarschijnlijk een bestelling doen op Simplicity.com, want 75% korting. Dat betekent o.a. patronen van New Look voor 1 dollar.
Als iemand ook een patroon wil, dan bestel ik hem mee, dan kost het je geen internationale verzendkosten.
Woah gaaf zegquote:Op woensdag 4 december 2024 15:11 schreef Ynske het volgende:
Zondag starten de zwemlessen van zoonlief, oei we hebben geen badjas.
Mama gaat aan de slag om te tekenen.
[ afbeelding ]
En daarna aan de naai.
[ afbeelding ]
Zoo lief is blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:44 schreef Aure het volgende:
Ik heb dus 2 adventkalenders met naailabels erin. Dit is mijn buit tot nu toe, echt heel leuk!
Links is l'etiquette home couture en rechts Kylie and the Machine.Die zijn echt heel leuk ja! Zijn ze vooral voor de sier aan kleding en dergelijke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja in principe wel, maar achterin je hals bijvoorbeeld is het wel soms sneller herkennen wat de achterkant isquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:59 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die zijn echt heel leuk ja! Zijn ze vooral voor de sier aan kleding en dergelijke?
Ah ja, ik wist wel dat er iets functioneels aan zou moeten kunnen zijn, maar ik kwam er gewoon niet opquote:Op zaterdag 7 december 2024 13:52 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja in principe wel, maar achterin je hals bijvoorbeeld is het wel soms sneller herkennen wat de achterkant isdus het kan wel functioneel zijn. En die lange dunne horizontale (zoals die DIY Magic) kunnen ook als lusje dienen. Verder naai ik ze ook vaak aan de zijkant in een zijnaad, dan is het wel echt voor de sier ja. Of zoals bij die Elsie die hierboven staat, als patch opnaaien.
Het is een jas zonder mouwen en knopen, dat scheelt. Maar naaien is nooit goedkoper of makkelijker dan kopen.quote:Op zondag 8 december 2024 13:21 schreef Seven. het volgende:
Even een vraagje voor de kenners: ik kom wat leuks tegen op Vinted en voor ik een verzoek ga doen bij m'n moeder.. Is dit een lastige om te maken?
Ik weet niet hoe goed je moeder is in naaien... Als 1 makkelijk is en 5 moeilijk is dit denk ik een 3 a 4. Ik zou het zelf prima aandurven.quote:Op zondag 8 december 2024 13:21 schreef Seven. het volgende:
Even een vraagje voor de kenners: ik kom wat leuks tegen op Vinted en voor ik een verzoek ga doen bij m'n moeder.. Is dit een lastige om te maken?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Deze is tweedehands nog ver over 400 euroquote:Op zondag 8 december 2024 14:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Het is een jas zonder mouwen en knopen, dat scheelt. Maar naaien is nooit goedkoper of makkelijker dan kopen.
Op zich.. m'n moeder kan best goed naaienquote:Op zondag 8 december 2024 14:29 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed je moeder is in naaien... Als 1 makkelijk is en 5 moeilijk is dit denk ik een 3 a 4. Ik zou het zelf prima aandurven.
Maar er gaat wel flink stof inzitten dus goedkoop wordt het zeker niet
En je weet zeker dat je daarbij niet wordt opgelicht?quote:Op zondag 8 december 2024 19:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Deze is tweedehands nog ver over 400 euro
Haha, labeltje en verificatie aanwezig maar ik vind het echt teveel geld voor een lang vest. Voor een winterjas zou ik het misschien overwegen.quote:Op zondag 8 december 2024 19:38 schreef Elleska het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je daarbij niet wordt opgelicht?
Doet mij denken aan deze van de H&M:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1236790001.html
Scheelt een nulletje.
Voering zit los, zie ik.quote:Op maandag 9 december 2024 10:21 schreef loveli het volgende:
De split achter lijkt juist de voering te laten zien, deel van de charme.
Je draagt het als lang vest. Of voor de waaghalzen, alleen een stringetje in combinatie met een paar blokhakken.quote:Op maandag 9 december 2024 10:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap die split niet. Hoe kun je dit dragen als jurk met een split die tot zo hoog gaat?
quote:Op maandag 9 december 2024 13:27 schreef loveli het volgende:
Dries van Noten, zal geen fast fashion oplossing zijn. Ziet eruit als voeringstof met 2 goede kanten, hoge rugsplit voor een soort cape effect.
Of er zit een naadje los
Even zoeken of je hem op bewegend beeld kunt terugvinden.
https://www.driesvannoten.com/en-nl/pages/silent-archives
Yes, deze foto bedoel je:quote:Op maandag 9 december 2024 21:53 schreef Aure het volgende:
Voering zit inderdaad los bij de split en onderaan. Als je m op Vinted hebt gevonden zie je nog andere foto'shet is volgens mij ook meer de bedoeling dat je het ergens overheen draagt als vest dan dat je m draagt als jurk.
Gaat je vast lukken Ynske, ik duim voor jequote:Op donderdag 19 december 2024 17:32 schreef Ynske het volgende:
Nog 6 weken tot examen, vandaag bijna de laatste hand aan mn kledingstukken gelegd.
Blouse was al klaar, jurk moeten de knoopsgaten nog open gemaakt worden, knopen erop en omgezoomd. En de rok hoeft alleen tailleband nog met de hand vastgezet te worden. Geeft zoveel rust dat dit klaar is.
Nog 6 weken tekenen, tekenen, tekenen, benieuwd of t gaat lukken.
Dank je welquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Leuk die kleertjes n ik vind de kleuren wel leuk hoor. Heb deze dingen al een tijd niet gemaakt, alle mini kinderen in mijn omgeving zijn flink stuk groter.
Heb goed gekeken, maar wat is er verkeerd gegaan?
Ben ook weer begonnen. Nu moest ik bij schouder en hals verstevigingsband doen, dat had ik gelukkig in huis, wit weliswaar en binnenkant van de stof is zwart, netjes geplakt, berg ik het rolletje op, blijk ik ook zwart band te hebben
Ah, ik keek naar de beenboordjes (daar ging het bij mij vaak verkeerdquote:Op woensdag 15 januari 2025 19:59 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dank je welbij de broekjes zit de bovenste rand ondersteboven. De goede kant is aan de binnenkant terecht gekomen. Ach ja.
Ik vind hier ook steeds van alles terug waarvan ik niet meer wist dat ik het had. Ik had een poos geleden een shirt gemaakt met verstevigingstape bij de bias (als ik het goed zeg), maar toen was ik klaar en toen liet overal dat tape los. Ik had er voornamelijk naast genaaid.
Toen heb ik het shirt in de kast gegooid. Twee jaar later al het tape er maar af gehaald en het blijkt een prima shirt, ook zonder die tape. Verwarrend.
Ben erg benieuwd naar je kledingstuk, post je een foto als die af is?
Leuk! Die fout heb ik ook wel eens gemaakt geloof ikquote:Op woensdag 15 januari 2025 18:38 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat kleertjes in elkaar genaaid voor mijn baby. Vooral het jurkje vind ik erg leuk geworden. De rest vind ik zelf ook leuk maar dat vindt niet iedereen mooi volgens mij
En een stomme beginnersfout met de broekjes, maar ik had gewoon geen zin om het weer los te tornen, ik ga er maar vanuit dat niemand ernaar kijkt. Dat krijg je ervan als je er drie tegelijk maakt, dan maak je ook drie keer dezelfde fout![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |