Beter laat dan nooit.quote:
beste solo is comf.numb 1994quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:06 schreef Zorro het volgende:
Time, betere gitaarsolo dan Comfortably Numb.
Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Dat moet ik al jaren.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien moet jij het typen ook nog ff oefenen
?quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:13 schreef Ama het volgende:
Klopt het dat de TV vet hard achterloopt? Ik kom binnen en hoor muziek wat ik in de trein aan het luisteren was.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:16 schreef Bugno3 het volgende:
Even on a sidenote: zijn er meer mensen die bij Zeit van Rammstein (ik zat toen in de auto) het idee hadden naar een parodie van Ruud de Wild te luisteren?
en dat telt niet mee in onze topicreeks... eigenlijk liggen we dus dik voor op schemaquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat moet ik al jaren.
Ik post hier eigenlijk ruim dubbel zoveel als je alle toestsaanslagen om fouten te verbeteren ook meetelt.
Jaaaa het op twee na beste NL talige liedje ooitquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:16 schreef Gretzl het volgende:
En het was gewoon zoals het was
Hij had een kerstpakket
Ze had zijn kleren aan
We zongen Hold The Line
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De NS die voorloopt? Geloof je t zelf?quote:
Genot.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:16 schreef Gretzl het volgende:
En het was gewoon zoals het was
Hij had een kerstpakket
Ze had zijn kleren aan
We zongen Hold The Line
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit te wachten op de kans om het Ben Folds-Jeremy Irons-Tom Waits plaatje te posten, maar helaas....quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:14 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft nou niemand het Waters/Plant-plaatje gepost? Erg jammer.
Tot morgenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:15 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er vandoor voor vandaag. Tot morgen
heb de dvd live amsterdam 2003quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:15 schreef Isorden het volgende:
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Toto setlists
Tot morgen Fredquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:15 schreef Fred_B het volgende:
Oja, die hadden we ook nog.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:17 schreef tufkac het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de kans om het Ben Folds-Jeremy Irons-Tom Waits plaatje te posten, maar helaas....
quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:15 schreef Fred_B het volgende:
Na De Verzoening en?quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jaaaa het op twee na beste NL talige liedje ooit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |