Midlijfcrisis.quote:
Wie zegt dat ze dit niet bij je oma hebben opgenomen?quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vroeger dacht ik dat dit nr bij mijn oma was opgenomen want een van de klokken klinkt precies zo
Komt wel heel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:07 schreef Dagoduck het volgende:
Paar weken terug nog dat album op de platenspeler afgespeeld.
CN is al helemaal overgewaardeerdquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:06 schreef Zorro het volgende:
Time, betere gitaarsolo dan Comfortably Numb.
Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Tijdens de top2000 niet van toepassingquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:07 schreef ok01 het volgende:
Ticking away the moments that make up a dull day
te weinig tijdquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:07 schreef tufkac het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ze hem altijd afkappen
die vind ik dan weer 'minder'.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
CN is al helemaal overgewaardeerd![]()
#Team Wishyouwerehere
Mee eens welquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:06 schreef Zorro het volgende:
Time, betere gitaarsolo dan Comfortably Numb.
Dat is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
bedoel vooral het albumquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die vind ik dan weer 'minder'.
Snap ik ja. Staat er hier ook niet op hoewel best een lekker ritme ervoorquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:07 schreef ok01 het volgende:
[..]
Neen![]()
Intro is fantastisch, maar net iets te lang om goed op te kunnen rennen
De hoogste tijd ook al.quote:
Zie wel enigszins tegen de druilerige dagen van januari opquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tijdens de top2000 niet van toepassing
en dat de tijd stil stond?quote:
Ja dit stuk zou wel lekker zijn om op te rennenquote:Op zaterdag 30 december 2023 16:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Snap ik ja. Staat er hier ook niet op hoewel best een lekker ritme ervoor
Dat is de beste manier. Even bijkomen na The greag gig voordat je de plaat omdraait.quote:Op zaterdag 30 december 2023 16:07 schreef Dagoduck het volgende:
Paar weken terug nog dat album op de platenspeler afgespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |