Over het algemeen vind ik muziek die als gay wordt beschouwd best primaquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat had ik 10 jaar geleden ook niet. Wijsheid komt met de jaren
Het beste van de top 2000? Volgens experts hoop ik.quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat gaan ze een hele week de top 2000 overdoen?
Denk eerlijk gezegd ook niet dat ik er ooit iets om ga geven ook, mijn muzieksmaak kennendequote:Op zaterdag 30 december 2023 15:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat had ik 10 jaar geleden ook niet. Wijsheid komt met de jaren
Ik weet ook niet waarom dit zo hoog staat.quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt vreselijk. Zoveel mooie klassiekers die zoveel zijn gezakt en dit staat nog steeds hier terwijl dit nou echt spruitjes ademt
In de Evergreen lijst zou die om kwart voor 12 morgenavond komen hčquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is echt vreselijk. Zoveel mooie klassiekers die zoveel zijn gezakt en dit staat nog steeds hier terwijl dit nou echt spruitjes ademt
Vreten de oosterburen dat ook ja?quote:Op zaterdag 30 december 2023 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
10/10 timing.quote:
Mijn Nederlandse oma ook, maar ja de tweede wereldoorlog hequote:Op zaterdag 30 december 2023 15:37 schreef Ama het volgende:
Mijn Duitse oma had dit geweldig gevonden.
Ik ben naar aanleiding van deze hit nooit echt in zijn oeuvre gedokenquote:Op zaterdag 30 december 2023 15:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Overigens is van Peter Maffay het bijna gelijknamige, maar heel andere So Bist Du veel mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |