Uur of 3:30 vanachtquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oooh lekker, the end komt ook nog
Dat is een mooi einde voor mij. Morgenochtend nog even op verjaardag bij mijn oudoom.quote:
Sweden Rockquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik vorig jaar nog, zonder dit nummer helaas
Heb voor kerst nog een plaat van XTC gekregenquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
luister lekker waar je op wil luisteren
Ik luister heel veel muziek op youtube terwijl spotify gewoon bestaat, boeiuh.
Staat op mijn moet-nog-zien lijstquote:Op zaterdag 30 december 2023 00:58 schreef Isorden het volgende:
Live nog steeds eindbazen![]()
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Iron Maiden setlists
Absoluut. Afgleopen zomer op Sweden Rock gezien, was weer super super strak. Schrok wel even toen ik Bruce zag, want die is wel flink afgevallen, maar qua energie en stem nog steeds 10/10.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:58 schreef Isorden het volgende:
Live nog steeds eindbazen![]()
[ link | afbeelding ]
Denk dat mensen te druk bezig zijn met bakstenen naar hun tv/laptop gooien om gifjes te maken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:59 schreef Gretzl het volgende:
Heeft er iemand toevallig gifjes van de Van Inkel wals?![]()
Maakt niet uit welke dag
Spijt dat ik dit jaar niet naar de Ziggo ben gegaan voor Maiden.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Staat op mijn moet-nog-zien lijst
Wil zo graag Dance of Death een keer live horen, helaas die tour toen niet kunnen meepakken en gaat dus nooit meer lukken vrees ik.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Spijt dat ik dit jaar niet naar de Ziggo ben gegaan voor Maiden.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |