En natuurlijk de beste hot ones miemquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik moet deze aflevering nog even kijken. Beste tot nu toe is met Jennifer Lawrence
Welterusten!quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:11 schreef Gunner het volgende:
Mensen, ik ga het hier bij laten voor deze nacht.
tot in de ochtend. en enjoy Tame Impalae
trusten!quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:11 schreef Gunner het volgende:
Mensen, ik ga het hier bij laten voor deze nacht.
tot in de ochtend. en enjoy Tame Impalae
Jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik vind de Dave Grohl episode ook
Im sorry Kentucky!quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
En natuurlijk de beste hot ones miem
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Intussen is ze na Taylor toch wel de succesvolste relatief nieuwe singer-songwriter in de lijst
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
die zomer was ze al best wel bekend met Bad Guy toch?quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:15 schreef Gretzl het volgende:
M'n eigen tweet lijkt ook alweer veel langer geleden dan 2019. Toen Billie nog gewoon ontbrak![]()
![]()
[ twitter ]
Intussen is ze na Taylor toch wel de succesvolste relatief nieuwe singer-songwriter in de lijst
Eefje wordt nog steeds genegeerd. Je volgende project?quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:15 schreef Gretzl het volgende:
M'n eigen tweet lijkt ook alweer veel langer geleden dan 2019. Toen Billie nog gewoon ontbrak![]()
![]()
[ twitter ]
Lachend Lorde voorbij inmiddels.quote:Op zondag 2 december 2018 13:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Billie
Wat een talent heeft zij nu alik verwacht dat ze net zoveel succes als Lorde gaat krijgen, zo niet meer.
2019 was haar grote doorbraakjaar in Nederland. Met het legendarische concert in TivoliVredenburg in februari, toen de Billie-gekte 1 groot hoogtepunt was. Bij dat optreden was ik bij (vraag niet hoe, dat is een lange anekdote. Ik had geen kaartjequote:Op zaterdag 30 december 2023 01:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die zomer was ze al best wel bekend met Bad Guy toch?
Ruslandquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:18 schreef MTheBassman het volgende:
Deze man kan trouwens ook een potje zingen.
mooi en ook verdrietigquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:19 schreef Evenstar het volgende:
If we'd go again
All the way from the start
I would try to change
The things that killed our love
Your pride has built a wall so strong
That I can't get through
Is there really no chance
To start once again?
Hoe was je daarbij?quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:18 schreef Gretzl het volgende:
[..]
2019 was haar grote doorbraakjaar in Nederland. Met het legendarische concert in TivoliVredenburg in februari, toen de Billie-gekte 1 groot hoogtepunt was. Bij dat optreden was ik bij (vraag niet hoe, dat is een lange anekdote. Ik had geen kaartje)
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Billie Eilish setlists
Later in 2019 had ze nog een te gekke show op Lowlands. En ze scoorde dat jaar volgens mij meerder Top 40-/radiohits (ook bury a friend). Dus ja, ik vond in december 2019 dat ze toen ook al wel Top 2000-fähig was.
het is nog niet voorbij he?quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:21 schreef Evenstar het volgende:
Ligt het aan mij of is van Inkel minder irritant vandaag.
Had je niet even 40 minuten kunnen wachten met deze opmerking?quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:21 schreef Evenstar het volgende:
We krijgen nog de wals.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:21 schreef Evenstar het volgende:
Dat is als vragen of het vandaag minder geregend heeftquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:21 schreef Evenstar het volgende:
quote:
Sowwwiiiehquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had je niet even 40 minuten kunnen wachten met deze opmerking?
Waar haal je het geld vandaanquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ok, heb even geteld. Dit is mijn stand tot nu toe dit jaar:
Concerten: 84 (dat is dus buiten (eventueel meerdere) voorprogramma's gerekend, bands in de kroeg zitten er wel bij)
Festivals: 12
Overige optredens: 14 (drumbands, korte instores etc)
Het punt dat je in dat café terechtkomt lijkt me ook meteen het moment dat je jezelf afvraagt wat je in hemelsnaam aan het doen bent.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:21 schreef Evenstar het volgende:
Café is ook weer behoorlijk dood hoor, twee man die los gaan rest doet alsof het een begrafenis is.
Ze gaan ook echt al lang mee, nu bands steeds meer tijd tussen albums laten, merk je toch wat minder hoe lang ze al materiaal uitbrengenquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:21 schreef Cee het volgende:
Het is volgend jaar alweer 24 jaar geleden dat Muse voor het eerst op Pinkpop optrad en daar schrik ik even van.
KoCquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:23 schreef MTheBassman het volgende:
dit is denk ik wel de lekkerste Muse in de lijst.
ZIN IN!quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We krijgen nog de wals.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:22 schreef Dagoduck het volgende:
Speelden ze niet live toen ik ze live zag, erg jammer.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind het mooi geweest voor vandaag.
Welterusten lieverds
Heb wel ingeteerd op mijn spaarrekening dit jaar. Verder beetje van stagevergoeding en af en toe wat van vaders. Scheelt wel dat ik vrijwel geen reiskosten (diesel) heb omdat mijn vader dat betaalt als ie meegaat en anders eigenlijk ook wel.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Waar haal je het geld vandaan
Even wachten op de wals. Dan komen ze wel losquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:21 schreef Evenstar het volgende:
Café is ook weer behoorlijk dood hoor, twee man die los gaan rest doet alsof het een begrafenis is.
Truste Pippensquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
Welterusten lieverds
Same herequote:Op zaterdag 30 december 2023 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
Welterusten lieverds
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
Welterusten lieverds
Trustequote:Op zaterdag 30 december 2023 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
Welterusten lieverds
quote:
Truste Pip!quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
Welterusten lieverds
quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Muse setlists
Bij mij wel
Live nog altijd een feestje wat mij betreft! Spelen ook standaard genoeg oud werk en van het nieuwere werk blijft vaak het betere plakken in de showsquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Muse nooit live gezien, en ik ben nu te laat want al die nieuwe meuk van ze is het aanhoren niet waard.
Sleep well Pippiequote:Op zaterdag 30 december 2023 01:24 schreef PippenScottie het volgende:
Welterusten lieverds
Ik zag ze in 2000 in de Pinkpop tent, was even gaan kijken want ik vond Muscle Museum een tof nummer.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Muse nooit live gezien, en ik ben nu te laat want al die nieuwe meuk van ze is het aanhoren niet waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |