quote:
Ik was hierbij:quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:58 schreef Isorden het volgende:
Live nog steeds eindbazen![]()
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More Iron Maiden setlists
Post veel zegt ie...quote:
ditquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
REIS VER
DRINK WIJN
DENK NA
LACH HARD
DUIK DIEP
KOM TERUG
beschamende 7e plek gisteren voor dagoduckquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Post veel zegt ie...
Moet je niet naar concerten gaan tijdens de T2K
Dit kan echt nietquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
beschamende 7e plek gisteren voor dagoduck
ik moet zowel spinvis als war on drugs echt een keer stoned luisteren.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Spinvis
Een keer gezien, toch wel een traantje gelaten toen. Maar dat was misschien ook deels door het hasjkoekje
Sommige 'mensen' kunnen er niets mee.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:04 schreef ijs_beer het volgende:
Spinvis. Sommige mensen kunnen er wat mee.
Sowieso pas 3e sinds de 25equote:Op zaterdag 30 december 2023 01:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja echt belachelijkquote:
Je bent een topper.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:05 schreef Cee het volgende:
Ondanks mijn eigen gebrek aan het gen dat dit soort kwaliteitsmuziek zou moeten kunnen waarderen kan ik me goed voorstellen dat mensen groot fan zijn van Spinvis, is dit ook goed @:Rellende_Rotscholier?
Waarom leg je je verantwoording afquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:05 schreef Cee het volgende:
Ondanks mijn eigen gebrek aan het gen dat dit soort kwaliteitsmuziek zou moeten kunnen waarderen kan ik me goed voorstellen dat mensen groot fan zijn van Spinvis, is dit ook goed @:Rellende_Rotscholier?
19x live gezienquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Spinvis
Een keer gezien, toch wel een traantje gelaten toen. Maar dat was misschien ook deels door het hasjkoekje
Deed dat vroeger wel, nu geen tijd meer voorquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Post veel zegt ie...
Moet je niet naar concerten gaan tijdens de T2K
Mijn aantal posts gaat omlaag, net als mijn interesse in de muziek in de lijst.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja het valt bij hem wel heel erg op.quote:Op zaterdag 30 december 2023 00:52 schreef patat het volgende:
Doet elke DJ zo irritant zenuwachtig met die microfoon of valt het me alleen bij v Inkel op?
Tame Impala ga ik echt niet missen.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
469 Let It Happen Tame Impala
30 december 4.00-5.00 uur
468 Time To Give White Lies
Ik heb hier enige moeite mee.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn aantal posts gaat omlaag, net als mijn interesse in de muziek in de lijst.Nog meer denkbeeldige drakenplaten erbij en ik ga voortaan waarschijnlijk wat anders doen eind december.
Godver, niet te doenquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vooral het feit dat Time To Give daarna komt doet me overwegen om ook maar even door te trekken.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tame Impala ga ik echt niet missen.
Verschrikkelijk tijdstip, dan lig ik toch echt te ronken. Tevens veel te laag voor allebeiquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
of te hoog, net hoe je er naar kijktquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Verschrikkelijk tijdstip, dan lig ik toch echt te ronken. Tevens veel te laag voor allebei
Daarom sliep ik vandaag overdagquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tame Impala ga ik echt niet missen.
Horen in ieder geval allebei op 31 december.quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
of te hoog, net hoe je er naar kijkt
nou 4 uur is voor mij toch wel echt de limiet. Tame Impala is mn stemplaat en hij is te goed om te missen. Daarna rond half 11 hopelijk een beetje wakker zijn en dan volgende stemplaat Worn Down Piano meepakkenquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Daarom sliep ik vandaag overdag, zodat ik iig de tofste moderne klassieker die nog enigszins hoog in de lijst staat niet hoef te missen
Later in de nacht ook nog Het Lichtje, ik ben blij dat ik nu klaarwakker ben![]()
Klavecimbel in dit geval, klinkt inderdaad lekkerquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind dat ouderwetse pianogeluid wel top
lekker klavecimbel geluid jaquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vind dat ouderwetse pianogeluid wel top
quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat nu aan het doen is
Het was ook gewoon een verbloemde post om te zeggen dat ik het razend kut vind, maak je geen zorgen!quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom leg je je verantwoording af![]()
Schijt hebben en sta voor je eigen mening!
Ik herinner me nu weer een quote van @Pindakaasfanaticus in de voorbeschouwingsweken? Vergelijking toen tussen Spinniee en S&F?quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:04 schreef ijs_beer het volgende:
Spinvis. Sommige mensen kunnen er wat mee.
KRAAK AFquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was ook gewoon een verbloemde post om te zeggen dat ik het razend kut vind, maak je geen zorgen!
Ik moet deze aflevering nog even kijken. Beste tot nu toe is met Jennifer Lawrencequote:
Ik vind de Dave Grohl episode ookquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik moet deze aflevering nog even kijken. Beste tot nu toe is met Jennifer Lawrence
Meermaals, zelfsquote:Op zaterdag 30 december 2023 01:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik Billie hoor in de Top 2000 moet ik toch altijd even denken aan @:Gretzl die haar hier kwam pluggen voor haar echte doorbraak. Af en toe levert het drammen van die jongen nog wat op ook.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:11 schreef Gunner het volgende:
Mensen, ik ga het hier bij laten voor deze nacht.
tot in de ochtend. en enjoy Tame Impalae
quote:Op zaterdag 30 december 2023 01:13 schreef Cee het volgende:
Dit nummer is volgend jaar ook alweer een half decennium oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |