quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is t verschil tussen de zoon van Eric clapton en n zakje cocaïne?OefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is t verschil tussen de zoon van Eric clapton en n zakje cocaïne?Moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.elk jaar weer.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Nee. Ik vind ook dit een lekker nummerquote:
Goede start om in te komen voor van Inkelquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
De inhoud van mn huidige glas is zeker geen 0.0...
Slechts 43%
altijd, echt altijd goede live optredensquote:
beetje dubbelopquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:51 schreef Berkery het volgende:
Ik zag de Dijk voor het eerst in 1995 op de Dam. Verzin uw eigen woordgrap.
Concert in A'dam geloof ikquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Waar is Dago trouwens? Dit is toch wel een beetje zijn band enzo
Concertquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
die is weer een concert aan het bezoekenquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heb vanmiddag fles gehaald, had geen zin in champagne voor overmorgen alleen. Je mag ook een glasquote:
Valt mee, heeft ie slechts 34x live gezien ofzoquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
lekkerquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb vanmiddag fles gehaald, had geen zin in champagne voor overmorgen alleen. Je mag ook een glas
'Waar is Dago' is wel een beetje de 'Waar is Gesink' van dit subforum aan het wordenquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zoiets. Ongeveer.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Valt mee, heeft ie slechts 34x live gezien ofzo
quote:
Reeds besprokenquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die is weer een concert aan het bezoeken
@Dagoduck is te druk met live muziekquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef Evenstar het volgende:
Heeft Dago een chick ofzo? Die is nergens meer te bekennen.
die heeft duidelijk zijn prioriteiten anders tegenwoordig. hij vergeet onsquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Maar dan wel de horror variant.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
'Waar is Dago' is wel een beetje de 'Waar is Gesink' van dit subforum aan het worden
De dijk>acda>>>>blof>>>>>de restquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ben ik de enige die De Dijk, Acda & Munnik, Blof, De Kast, Poemas etc maar een grote eenheidsworst vind?
Tijdens Top2000 week? Fucking amateur.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef Isorden het volgende:
[..]
@:Dagoduck is te druk met live muziek
zinvol dus!quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:53 schreef Koen66 het volgende:
Champagne halen hier thuis is zinloos, dan ben ik weer de enige die het drinkt
Meer voor jou?quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:53 schreef Koen66 het volgende:
Als 'ie maar genietquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
die heeft duidelijk zijn prioriteiten anders tegenwoordig. hij vergeet ons
Waar zijn de pijlen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
'Waar is Dago' is wel een beetje de 'Waar is Gesink' van dit subforum aan het worden
Ik zie het probleem niet, meer voor jouquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:53 schreef Koen66 het volgende:
Acda & de Munnik en De Poema’s verschillen wel veel hoorquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef PzKpfw het volgende:
Ben ik de enige die De Dijk, Acda & Munnik, Blof, De Kast, Poemas etc maar een grote eenheidsworst vind?
Je vergeet Volumiaquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef PzKpfw het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Meer voor jou?
Ik zie geen probleem.
GMTAquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, meer voor jou
Dago gaat niet voor de no 1 positie id rankingsquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
is wel traditie om niet meer te weten hoe ik m'n bed gehaald hebquote:
Het zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Tijdens Top2000 week? Fucking amateur.
hoezo is dat een punt? alleen fok teltquote:
Het is wel een achterhoedegevecht ja.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dan wel de horror variant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |