Thisquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:42 schreef Isorden het volgende:
De Layla van Eric en die van Derek en zn pizza bezorgers horen toch echt andersom in de lijst
quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:47 schreef Bargehassus het volgende:
Ik ga ook weer ff slapen.
Hoop ik.
Layla. Mooi. En moi!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:47 schreef Bargehassus het volgende:
Hoop ik.
Layla. Mooi. En moi!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:47 schreef Bargehassus het volgende:
Hoop ik.
Layla. Mooi. En moi!
Ja, dat gebeurde vannacht ook al met Sia die dubbel werd ingestart (nog eens na 3:00, terwijl ze ervoor al was geweest).quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:37 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Verkeerde nummer instarten. Phil ipv ABBA.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:47 schreef Bargehassus het volgende:
Hoop ik.
Layla. Mooi. En moi!
Truste!quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:47 schreef Bargehassus het volgende:
Hoop ik.
Layla. Mooi. En moi!
Fave black hole songquote:
Nu je het zegtquote:
Ik vind ze beiden niet geweldigquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:48 schreef MTheBassman het volgende:
meningen zijn wel verdeeld over de beste Layla versie.
Voor de akoestische versie liefhebbers: iedereen maakt fouten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat is t verschil tussen de zoon van Eric clapton en n zakje cocaïne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make love, not war ☮
Wat is t verschil tussen de zoon van Eric clapton en n zakje cocaïne?Ik lachte, dan ga ik maar naar de helSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Is dit een verwijzing naar Poppejans?quote:
Wat is t verschil tussen de zoon van Eric clapton en n zakje cocaïne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ik trek *hurhurhur* het gemiddelde wel weer omhoog *hurhurhur*quote:
De inhoud van mn huidige glas is zeker geen 0.0...quote:
![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Jazeker. Maar niet op haar persoonlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Is dit een verwijzing naar Poppejans?
Wat is t verschil tussen de zoon van Eric clapton en n zakje cocaïne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.godver
quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:48 schreef MTheBassman het volgende:
meningen zijn wel verdeeld over de beste Layla versie.
Voor de akoestische versie liefhebbers: iedereen maakt fouten
JIJ TOCH :pquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
En hier zeurt niemand over "voortkabbelen"
Liqor43?quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
De inhoud van mn huidige glas is zeker geen 0.0...
Slechts 43%
Alle vergelijking berusten op louter toevalquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Is dit een verwijzing naar Poppejans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |