abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8487674
Ik ben sinds 2 weken zwaar verliefd op een meid die ik op school heb ontmoet en heb haar een valentijns kaartje gestuurd. Ben alleen een aantal keer op een lompe manier gedump waardoor ik heel veel moeite heb met ergens moed verdaan te halen om het er over te hebben met haar. Puur om het feit dat ik gewoon niet die pijn van het fout gaan, maar toch ben ik zwaar in love. Zijn er mensen die dit ook hebben gehad en hoe die hier over heen zijn gekomen.

Alvast bedankt,

Een zwaar verliefd persoon.

pi_8487910
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 22:47 schreef OuTPuT het volgende:

Ben alleen een aantal keer op een lompe manier gedump waardoor ik heel veel moeite heb met ergens moed verdaan te halen om het er over te hebben met haar.

Dat niet exact, maar door het feit dat een eerdere relatie kapot gaat, dan denk ik daarna gauw 'als het maar niet weer zo eindigt', gewoon omdat het kut is, zeker na een relatie van bv 3 jaar.

Maar gewoon proberen, veel mensen zijn onzeker.

Suc6

pi_8488006
:p join de club...

ikke ben ook verliefd.. en heb een hele mooie brief op de bus gedaan

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_8488110
ja gewoon proberen, ik heb laatst ook een teleurstelling gehad, meisje waar ik stapelgek op was en mij notabene mee uit vroeg, toen ik vertelde wat ik voor hoor voelde vond me leuk als vriend maar niet verder. daar heb ik echt zwaar van gebaald, maar heb nooit spijt gehad dat ik gegaan was.
Anders had ik het nooit geweten en mezelf alleen maar gek lopen maken. Daar wordt je nog gekker van dan gedumpt worden believe me!

Suc6

Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
pi_8488475
gewoon doen
046
Dank aan Yeahinho
  vrijdag 14 februari 2003 @ 23:36:11 #6
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_8488488
jij bent zwaar verliefd, ik ben zwaar vertiefd
aka Man-Mountain
pi_8488814
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 23:36 schreef Doctor_Bara het volgende:
jij bent zwaar verliefd, ik ben zwaar vertiefd
Jij ook maar sterkte toegewenst
  vrijdag 14 februari 2003 @ 23:58:57 #8
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_8488854
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 23:56 schreef OuTPuT het volgende:

[..]

Jij ook maar sterkte toegewenst

bedankt
aka Man-Mountain
pi_8489261
Was ik maar zwaar verliefd.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 00:29:23 #10
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_8489353
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 00:23 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Was ik maar zwaar verliefd.
pak de fles dan word je tenminste nog zwaar vertiefd
aka Man-Mountain
pi_8489476
Zit zelf ook een beetje met een "dilemma" een goeie viendin ziet mij namelijk wel zitten, ze is net hier langs geweest film gekeken uiteindelijk gezoend en zit nu te denken wat ik er mee aan moet. Als het namelijk aan haar ligt wordt het wel wat maar ten eerste ik ben niet veliefd op haar en ten tweede heb ik geen zin om me vrijheid kwijt te raken want ik weet hoe ik NU ben tijdens het stappen en wil haar niet kwetsen omdat ze zelf ook net uit een moeilijke relatie komt van bijna 3 jaar. Dus dat word lastig slapen vanavond, wat niet zo goed uit komt omdat ik morgen naar Trance Energy ga
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
pi_8489569
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 00:29 schreef Doctor_Bara het volgende:

[..]

pak de fles dan word je tenminste nog zwaar vertiefd

Ben nog aan het bekomen van gisteren. Wat me trouwens is opgevallen: van bier wordt niemand mooier! Tenzij je een blackout hebt (wat ruleert). Maar dan komt het omdat je er geen fuck om geeft. Lijkt me.

Toch grappig: filosoferen op drank.

zaterdag 15 februari 2003 @ 00:45:35 #13
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_8489586
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 00:44 schreef F.U.B.A.R het volgende:

[..]

Ben nog aan het bekomen van gisteren. Wat me trouwens is opgevallen: van bier wordt niemand mooier! Tenzij je een blackout hebt (wat ruleert). Maar dan komt het omdat je er geen fuck om geeft. Lijkt me.

Toch grappig: filosoferen op drank.

Dat is toch wel vaag blackouts. Ik heb een paar keer gewoon memoryloss gehad. Dat je niet meer weet hoe je thuisgekomen bent.
aka Man-Mountain
pi_8489672
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 00:45 schreef Doctor_Bara het volgende:

[..]

Dat is toch wel vaag blackouts. Ik heb een paar keer gewoon memoryloss gehad. Dat je niet meer weet hoe je thuisgekomen bent.

Ik ben gister niet thuis gekomen volgens mijn geheugen, tenminste dat gedeelte staat niet in mijn hersenen geprint
[Dit bericht is gewijzigd door -Dark_VisioN- op 10-04-2003 0:26]
pi_8489793
Maakt niet uit hoe je bent thuis gekomen. Het gaat er om dat je weer thuis bent!!

Al moet ik zeggen daik nu liever ergens anders was dan thuis maar goed dat terzijde

pi_8489840
quote:
Op vrijdag 14 februari 2003 23:12 schreef E-ric het volgende:
ja gewoon proberen, ik heb laatst ook een teleurstelling gehad, meisje waar ik stapelgek op was en mij notabene mee uit vroeg, toen ik vertelde wat ik voor hoor voelde vond me leuk als vriend maar niet verder. daar heb ik echt zwaar van gebaald, maar heb nooit spijt gehad dat ik gegaan was.
Anders had ik het nooit geweten en mezelf alleen maar gek lopen maken. Daar wordt je nog gekker van dan gedumpt worden believe me!

Suc6

zou dat bij de naam erik/eric horen...
Maja kan er wel mee instemmen. Als ik jou was zou ik toch maar wat ondernemen, en ook al krijg je dan (ongewenste) duidelijkheid, dat kan toch heel fijn zijn omdat het je een hoop bespaart.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_8493108
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 00:45 schreef Doctor_Bara het volgende:

[..]

Hmm, daar vallen bij mij blackouts onder. Ik heb al zo dikwijls gehad dat ik een paar uur van een avond gewoon kwijt was. Altijd lachen om dan te horen wat voor dingen ik in die periode heb gedaan.
pi_8494672
Kunnen we ook nog on-topic posten?!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_8498476
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven zeg ik altijd maar
"Smile", said the Lord! "Things could be worse" So i did and they were || Computers are like airconditioners, they stop working when you open Windows.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')