abonnement Unibet Coolblue
pi_563912
Fantastisch dat idee om gewoon continu drank dat huis in te flikkeren. Lekker Back to Basic ook.

Werkelijk een schaamopwekkende vertoning van met name Koos, gisteren op tv. Ik verdenk Hummie ervan dat ze heel veel naar De bus heeft gekeken en daar alle onderbroekenlol heeft weggeplukt.

Bij De Bus verwacht je het, eis je hetzelfs, maar bij Big-Brother hoop je toch steeds op enig niveau.
Tegen beter weten in blijbaar: Na alle mogelijke manieren om de bewoners maar naakt in beeld te kunnen brengen, is nu de huisbar van Hummie naar Almere toe verplaatst.
Blote piemels en tieten zijn genoeg in beeld gebracht nu is het wachten op een kotsende Koos en consorten.

Waar vorig jaar Bart nog heel back to basic moest kotsen van het bier, proberen ze het dit keer met Wodca en weet ik al niet meer.


Leuk nieuw concept voor een volgende reality soap. 12 mensen 3 maanden in een café met onbeperkt drank. Naam ligt voor de hand.

Wat een drama Het had zo mooi kunnen zijn.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_563917
Helemaal mee eens R@B.
Ik had ook al eens zo'n soort gedachte.
Flikker 12 lui in een huis met onbeperkt drank en drugs (net niet genoeg iedere week), moet eens zien wat een emo-TV je krijgt.

pi_563930
De hoeveelheid drank is inderdaad indrukwekkend. Aan één ding ben je voorbij gegaan R@B, namelijk het moment dat Koos water wilde. Onze sportman was zo vrij om dat aan te lengen met vuurwater. wat een pret. De toekomst van Georgie als barkeeper lijkt me hier ook mee gedaan. Barkeepers (en mensen) die mensen tegen hun zin alcohol voeren horen geen televisieplatform te krijgen. Dat is meer iets voor de BUS en zelfs daar lijkt het me een maatje teveel.
Tsja?
  dinsdag 19 december 2000 @ 08:59:41 #4
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_564020
.
In de uitzending van gisteravond is heel duidelijk te zien dat ons Dees eerst wodka en dan water in het glas van Koos doet!

Samenzwering met Robin?????????? of nam hij de schuld op zich omdat het zijn idee was en hielp vervolgens iedereen mee?

Wat is de bedoeling van VOO om ons Dees als dader te laten zien? Vlieglessen?

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_564025
* Tinkerbell is teleurgesteld

Ik dacht dat ik uitgenodigd zou gaan worden op een borrel toen ik de topic-titel zag

  dinsdag 19 december 2000 @ 10:59:56 #6
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_564347
quote:
Op 19 december 2000 09:05 schreef Tinkerbell het volgende
Ik dacht dat ik uitgenodigd zou gaan worden op een borrel toen ik de topic-titel zag
Beetje vroeg maar goed, vooruit dan maar Tinkerbell: wat kan ik voor je inschenken? [wink] Een borrel erbij roddels altijd lekkerder nietwaar?
het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
  dinsdag 19 december 2000 @ 16:24:34 #7
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_565360
quote:
18-12-2000 || 14:35 uur
Nieuwe weekopdracht: beklimming van de 'Mont Brother'

Als ze terugkomt in de slaapkamer, deelt ze eerst het zakgeld uit. Dan leest Hieke de brief voor.

A.V.
BB-site


Dat zakgeld is dus ingehouden omdat ze nog bier bleken verstopt te hebben van zaterdag.

Geeft BB ze dus eerst drank, voor de kijkcijfers en vervolgens gaan ze zeiken en zeuren dat de bewoners wat achter gehouden hebben.

Hoe zielig kan je zijn Hummie

[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 19-12-2000 16:26]

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
pi_565394
quote:
Op 19 december 2000 02:41 schreef Coos het volgende:
Helemaal mee eens R@B.
Ik had ook al eens zo'n soort gedachte.
Flikker 12 lui in een huis met onbeperkt drank en drugs (net niet genoeg iedere week), moet eens zien wat een emo-TV je krijgt.


Precies. Het concept is nu toch al naar zijn moer. Interesseert niemand meer.

Kijk maar eens hoe weinig er gepost wordt ineens in het BB forum. Iedereen heeft zijn buik er van vol.

R@b

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_566069
Allemaal de schuld van die Tonnekreek. Op alle mogelijke manieren Big Brother kapot maken. En niet alleen dat geklooi met drank. Wanneer grijpt godverdomme John de Mol in?!
  dinsdag 19 december 2000 @ 23:15:00 #10
272 R@b
No-nonsens
pi_566762
quote:
Wanneer grijpt godverdomme John de Mol in?!
Die grijp niet in, want de kijcijfers zijn goed. Ruim 900.000 mensen zagen maandag een dronken Koos zijn gang naar het toilet maken.

Maar goede kijkcijfers zeggen niets over een vernaggeld concept natuurlijk. Naar GTST kijken ook 2 miljoen mensen, maar daar is echt geen forum mee vol te schrijven.

Het ging om het leuke dat BB had. En dat is (wordt) stuk (gemaakt).

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_566853
Ik vind het vooral jammer dat je via de uitzendingen de meeste mensen nog steeds niet hebt leren kennen dit jaar. Dronken mensen zijn geen interessante vervanging voor ienands "levensverhaal".
Alleen Desiree en Ferwdi hebben aardig wat over zichzelf verteld, wat uitgezonden is.
Van de rest weet ik na zoveel uitzendingen nog weinig meer dan wat er bij hun naam op de BB site staat.
Helaas maakt alle drank de tongen dus niet echt los
Conform, Comply, Obey
pi_567639
quote:
Op 19 december 2000 23:15 schreef R@b het volgende:
Die grijp niet in, want de kijcijfers zijn goed. Ruim 900.000 mensen zagen maandag een dronken Koos zijn gang naar het toilet maken.
Heb 'n keer vd.Tonnekreek in interview horen zeggen dat het toch maar het kind van John de Mol was dat ze onder haar hoede kreeg. En dat ze zich terdege van die verantwoordelijkheid bewust was.
Kijkcijfers tegenover een barstend concept. Ik vraag me af wat een vader doet wiens kind nog steeds goede cijfers op school haalt maar die van de baby-sit tot midden in de nacht op mag blijven.
pi_567652
Ze zijn als ze nuchter zijn nogal vastgeroest. Veel van die mensen hebben gewoon weinig te vertellen, ik bedoel Desiremy is nof wel het saaiste. En Koos, nou wat een actionpacked figuur is dat! Jeweet nooit wat ie van plan is. Georgie loopt de hele dag te pitten en Bianca en Hieke daarvan wil je gewoon niet dat ze hun mond opentrekken.. sorry dat ik zo aan het zeiken ben..ben boos over staking!!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 december 2000 @ 10:54:48 #14
862 Arcee
Look closer
pi_567661
quote:
Op 19 december 2000 02:36 schreef R@b het volgende:
Bij De Bus verwacht je het, eis je hetzelfs, maar bij Big-Brother hoop je toch steeds op enig niveau.
Waar komt toch 't idee vandaan dat Big Brother zo superieur is aan De Bus? Ik vind BB2 vanaf 't begin maar een suffe vertoning. De Bus vond ik veel boeiender dan BB dit seizoen. De BB-ers vormen geen hechte groep en kunnen m'n aandacht nauwelijks vasthouden. In De Bus gebeurt tenminste wat. Technisch gezien is BB beter, maar qua vermaak kan het niet tippen aan De Bus, vind ik. Hoewel ook De Bus iets aan 't inzakken is, maar BB heb ik de laatste 2 weken nauwelijks nog gezien.
  woensdag 20 december 2000 @ 10:57:16 #15
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_567668
quote:
Op 19 december 2000 23:41 schreef TheEichmannDefence het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat je via de uitzendingen de meeste mensen nog steeds niet hebt leren kennen dit jaar. Dronken mensen zijn geen interessante vervanging voor ienands "levensverhaal".
Alleen Desiree en Ferwdi hebben aardig wat over zichzelf verteld, wat uitgezonden is.
Van de rest weet ik na zoveel uitzendingen nog weinig meer dan wat er bij hun naam op de BB site staat.
Helaas maakt alle drank de tongen dus niet echt los
Misschien heeft de rest dan ook wel zo'n saai leven gehad dat ze niks te vertellen hebben. En dan helpt ook drank niet. Dat is dan ook gelijk de reden waarom we met het saaiste stelletje overblijven omdat het gross van de nederlanders graag een saai leven lijden en ook dat graag bij andere zien.

In memoriam Darius, Ed, Ferdi

Stuk voor stuk bijzondere figuren die er op hun manier toch wat van wisten te maken en mij veel kijkplezier hebben bezorgt. Alle destruktieve karakters. En ik weet dat ik ook een hekel aan Darius en Ed had maar lekkere TV was het wel.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 20-12-2000 10:58]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')