Minst slechte bedoel je danquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:27 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik hou niet eens van Muse, maar mee eens
Ook jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook gewoon eigendom van Heineken. (lol)
Jaa ik ook. Kende ze toen nog niet eensquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:27 schreef peaceman het volgende:
Ik zag Muse voor het eerst op LL 2001
En vrij matig bier, om het af te maken. Leuk voor de beginnende drinker, meer niet.quote:
ik ook niet. was een goed jaar met ook Pulp (met die gigantische onweersbui)quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jaa ik ook. Kende ze toen nog niet eens
Butterflies and hurricanesquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:29 schreef alopio het volgende:
Showbiz blijft de beste Muse en die staat er niet in
Er is beter verkrijgbaar jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En vrij matig bier, om het af te maken. Leuk voor de beginnende drinker, meer niet.
1 januari is altijd weer een hele vreemde gewaarwording terug naar realiteit.quote:Op vrijdag 29 december 2023 23:30 schreef alopio het volgende:
Vanaf 1 januari belanden wij hier allemaal weer in een black hole
QFTquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:30 schreef alopio het volgende:
Vanaf 1 januari belanden wij hier allemaal weer in een black hole
Ik woon technisch gezien niet meer in het Gooi maar op de kaart wel.quote:
Ben toen echt helemaal uit mijn dak gegaan op Afro Celt Sound Systemquote:Op vrijdag 29 december 2023 23:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ook niet. was een goed jaar met ook Pulp (met die gigantische onweersbui)
Dit is ook wel boomermuziek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |