Oe fijnquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:23 schreef PippenScottie het volgende:
De Top 2000 goden zijn mij goed gezind, volgens mij heb ik alle Neil Youngs nog gehoord dit jaar
Lekker hoorquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja ik heb een post hbo opleiding afgerond, heb een nieuwe baan, was 25 jaar in dienst, we hebben een 70’s/80’s feest gegeven, we zijn met z’n vijven naar New York geweest en ik ben 50 jaar geworden. En dan vergeet ik de zomervakantie nog.
Is die al geweest?!quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef TLC het volgende:
Happy New Year dat de mist in ging, dat belooft niets goeds voor het nieuwe jaar...
*ff afkloppen op hout*
Die heb ik nog niet gehoord geloof ik, al zou ik ze niet herkennen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Oe fijn
En als de goden echt van je houden mis je alle suzan en freeks
Van Pinta een barrel ages Braggotquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zo, maar eens een HJ winterbier erbij gepakt. Wat drinken jullie?
Hierbij is het officieel. De goden houden niet van mijquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Oe fijn
En als de goden echt van je houden mis je alle suzan en freeks
Je merkt het vanzelf als er bloed uit je oren komtquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:25 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gehoord geloof ik, al zou ik ze niet herkennen.
Jij vindt het Finse origineel beter?quote:
Red Red wine dadelijk weer, eerst nog wat thee.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zo, maar eens een HJ winterbier erbij gepakt. Wat drinken jullie?
Nee dat is ook wel lastig te overtreffen, maar we gaan ons best doen om er weer een mooi jaar van te maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |