elkaar, de mooie dingen in het levenquote:
Bloodbuzz Ohio stond ook op mijn lijstje. Komt door dit topic denk ik.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:19 schreef Gretzl het volgende:
Dit is nu al een van de mooiste Top 2000-avonden![]()
[ afbeelding ]
Btw heeft iemand Top 2000 à Gogo van vanavond al (terug)gekeken? Ik begreep dat het over Bloodbuzz Ohio ging, de fonkelnieuwe debutantWas het een goed item?
🤞🏼🤞🏼quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik hoop dat volgend jaar te kunnen zeggen
Good luck! Go kick ass wat je ook wil bereiken/doen!quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik hoop dat volgend jaar te kunnen zeggen
Ik heb het gezien, maar dit zat er niet in. Of ik moet echt half geslapen hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:19 schreef Gretzl het volgende:
Dit is nu al een van de mooiste Top 2000-avonden![]()
[ afbeelding ]
Btw heeft iemand Top 2000 à Gogo van vanavond al (terug)gekeken? Ik begreep dat het over Bloodbuzz Ohio ging, de fonkelnieuwe debutantWas het een goed item?
Verschrikkelijke muziek voor huisvrouwenquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:20 schreef 4-elements het volgende:
Verschrikkelijke huisvrouwenmuziek.
Klinkt alsof je echt mooie dingen hebt meegemaaktquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
🤞🏼🤞🏼
Ik hoop het dan ook weer te kunnen zeggen, maar er zijn een aantal momenten geweest dit jaar die ik volgend jaar niet ga hebben.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Verschrikkelijke muziek voor huisvrouwen
of muziek voor verschrikkelijke huisvrouwen....?
Ja ik heb een post hbo opleiding afgerond, heb een nieuwe baan, was 25 jaar in dienst, we hebben een 70’s/80’s feest gegeven, we zijn met z’n vijven naar New York geweest en ik ben 50 jaar geworden. En dan vergeet ik de zomervakantie nog.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:21 schreef djenneke het volgende:
[..]
Klinkt alsof je echt mooie dingen hebt meegemaakt
Cryptisch, maar hopelijk op een goede manier.quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
🤞🏼🤞🏼
Ik hoop het dan ook weer te kunnen zeggen, maar er zijn een aantal momenten geweest dit jaar die ik volgend jaar niet ga hebben.
ik ookquote:Op vrijdag 29 december 2023 22:23 schreef PippenScottie het volgende:
De Top 2000 goden zijn mij goed gezind, volgens mij heb ik alle Neil Youngs nog gehoord dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |