Jij ook makkerquote:Op zondag 31 december 2023 16:04 schreef Tjacka het volgende:
Veel plezier mannen en vrouw. Doe voorzichtig vanavond, houd de boel heel en drink genoeg 💪💪
Ik wens jou (ook namens Tong) een hele plezierige avondquote:Op zondag 31 december 2023 16:04 schreef Tjacka het volgende:
Veel plezier mannen en vrouw. Doe voorzichtig vanavond, houd de boel heel en drink genoeg 💪💪
Dat de rest de moord mag stikken.quote:Op zondag 31 december 2023 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wens jou (ook namens Tong, Hitler, Stalin, Mao, Saddam Hoessein en Poetin) een hele plezierige avond
Wie?quote:Op zondag 31 december 2023 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wens jou (ook namens Tong) een hele plezierige avond
Appelbeignets en cocaïne.quote:Op zondag 31 december 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, en we doen boerenkool
Patatquote:Op zondag 31 december 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, en we doen boerenkool
neequote:Op zondag 31 december 2023 16:57 schreef T3hTommay het volgende:
Er staat een ban op het aanpassen van quotes toch
Ik ben een megadebiel
Pizzaquote:Op zondag 31 december 2023 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Walgelijke papzak.quote:Op zondag 31 december 2023 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Patat(eet bij m'n moeder)
@:onlogisch
Nooit meer komen.quote:
Ik wens jou hetzelfde maatquote:Op zondag 31 december 2023 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed uiteinde gewenst mensen, ik hou van jullie allemaal.
Veel plezier aan de XTC en een gelukkig nieuwjaarquote:Op zondag 31 december 2023 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed uiteinde gewenst mensen, ik hou van jullie allemaal.
Zit die olifant aan de drugs ja?quote:Op zondag 31 december 2023 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel plezier aan de XTC en een gelukkig nieuwjaar
quote:Op zondag 31 december 2023 20:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zit die olifant aan de drugs ja?
Dat verklaart veel.
Zo boos altijd... God heeft het toch niet zo gewild, Roland.quote:Op zondag 31 december 2023 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Hoop dat sommige users hier meteen de griep krijgen in de 1e week van het nieuwe jaar
Ik ook, die eerste week van januari valt toch geen reet te beleven dus je kan die antistoffen niet snel genoeg binnen hebbenquote:Op zondag 31 december 2023 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Hoop dat sommige users hier meteen de griep krijgen in de 1e week van het nieuwe jaar
Die gigantische olifantensnuit is voornamelijk om mee te snuiven.quote:Op zondag 31 december 2023 20:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zit die olifant aan de drugs ja?
Dat verklaart veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |