Wel een leuke cover, deze mag er wel in maar dan 1000 plaatsen lagerquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach nog maar es Broes met n overbodige
Deze man weet hetquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:08 schreef 4-elements het volgende:
Heb je 1 Bruce gehoord, heb je ze allemaal gehoord. Een soort Kensington dus.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:08 schreef 4-elements het volgende:
Heb je 1 Bruce gehoord, heb je ze allemaal gehoord. Een soort Kensington dus.
Daarnaast zijn er gewoon tijdstippen afgesproken en zou fijn zijn als mensen zich daaraan konden houden zodat mensen die er last van hebben de overige tijd niet steeds te schrikken etc. Als je angstig bent voor welke reden dan ook, dan kost dat een boel energiequote:Op vrijdag 29 december 2023 15:07 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Oh dat is wel wat te enthousiast idd
Meegepakt afgelopen nacht. Was het waardquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Helaas zat Jungleland in de nacht
Dat komt omdat het de eerste van een hele reeks is.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:10 schreef peaceman het volgende:
Deze is nog niet zo storend van Broes
Ik vind dit een beetje snow flake generationquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarnaast zijn er gewoon tijdstippen afgesproken en zou fijn zijn als mensen zich daaraan konden houden zodat mensen die er last van hebben de overige tijd niet steeds te schrikken etc. Als je angstig bent voor welke reden dan ook, dan kost dat een boel energie
daar zit zeker een kern van waarheid inquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:10 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat komt omdat het de eerste van een hele reeks is.
Zeker zelf ook geen hond? En overige dieren schrikken zich ook elke keer ter pletter.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:11 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje snow flake generation
En ja, ik hou altijd wel rekening met anderen
Jawel hoor, ik zit altijd binnen met een angstige hond en kat al ver voor 0:00quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker zelf ook geen hond? En overige dieren schrikken zich ook elke keer ter pletter.
Ik vind het vooral niet prettig voor de dieren Poppe.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:11 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje snow flake generation
En ja, ik hou altijd wel rekening met anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |