Of dit uur.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:02 schreef Lovely het volgende:
Jammer dat je het nieuws niet door kan spoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genieten. Werkelijk waar.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Moi Lovyquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:02 schreef Lovely het volgende:
Jammer dat je het nieuws niet door kan spoelen
quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:03 schreef 4-elements het volgende:
Speciaal voor @:houdjemond de hele serie...Nog nooit zo hard op bookmark favorite gemept.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genieten. Werkelijk waar.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Hier hoor de knallen ook al lekker..quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga straks wat extra eten halen onderweg naar huis. Dan hoef ik verder niet meer naar buiten. Ze zijn overal lekker aan het knallen
Tis een wonder dat mijn ramen er nog inzitten... echt, janken hier.quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga straks wat extra eten halen onderweg naar huis. Dan hoef ik verder niet meer naar buiten. Ze zijn overal lekker aan het knallen
Ach die paar dagen per jaar..quote:Op vrijdag 29 december 2023 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou in het dorp is iemand die steekt het gewoon het hele jaar af hoorquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:06 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ach die paar dagen per jaar..
Oh dat is wel wat te enthousiast iddquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou in het dorp is iemand die steekt het gewoon het hele jaar af hoor
Helaas zat Jungleland in de nachtquote:Op vrijdag 29 december 2023 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah we beginnen nu aan een hele hoop Bruce-platen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |