Die hebben toch zo'n seksboot in Rotterdam liggen voor de jaarlijkse vakantie?quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn tante stuurde altijd zelfgemaakte kaartjes, totdat ze een Jehova's Getuige werd en toen was het afgelopen met de verjaardags- en kerstkaartjes.
Dat weet jij dan weer.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben toch zo'n seksboot in Rotterdam liggen voor de jaarlijkse vakantie?
Ja een pinda Jehova secretaresse werkte eerst voor mij en die liet wel eens wat vunzigs doorschemeren.quote:
dat was trouwens Oxfam Novib.. Dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een pinda Jehova secretaresse werkte eerst voor mij en die liet wel eens wat vunzigs doorschemeren.
Zij lijkt sprekend op een wassen beeld van een meisje dat 35.000 jaar geleden gestorven is.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Had zij trouwens ook pinda ogen?
Het meisje van strand Nulde?quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij lijkt sprekend op een wassen beeld van een meisje dat 35.000 jaar geleden gestorven is.
Ja net zo gek, vind ik.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het meisje van strand Nulde?
Kweenie, dat is niet direct een compliment of zo
Pot vol blommen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde morgen naar de sportschool gaan. Is ie dicht.
Gewoon lekker rondjes gaan lopen danquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb je ook een kerstkaart gekregen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:39 schreef UitStraling het volgende:
Da fuck![]()
"Niet iedere Bosschenaar kan dat voor hun kunderen door hun werk in het buitenland. Met die leuke hele sneeuw onder die kutkinderschoentjes tijdens een vakantie neerzetten had jij xxxxxx zoveel meer centjes dan in het laadje bij die lopende horecagelegenheid den Bosch dań de anderen in de horecacentrum het zij je gegund dikkekop"
2,5 uur lang.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker rondjes gaan lopen dan
180 over de linkerbaan?quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen nog maar een proefrit en dan vind ik het eigenlijk wel weer mooi geweest met auto's bekijken.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet of die zo hard kan, maar kunnen het proberen.
Of 3, of meerquote:
Wat is het dat die niet zo hard kanquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet of die zo hard kan, maar kunnen het proberen.
De godin kan 220, ook nooit geprobeerd dat te halenquote:Op vrijdag 29 december 2023 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk 195 km/h
Maar dat heb ik natuurlijk nooit gereden, want dat zou heel onverantwoordelijk zijn
Dat heb ik ook altijd.quote:Op vrijdag 29 december 2023 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |