Daar ben ik me van bewust. Alleen vind ik dat soms dingen te makkelijk in een spectrum worden gezet.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dyslexie is meer dan slecht kunnen lezen. Het is een spectrum
quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:22 schreef tufkac het volgende:
[..]
Is wel veel hetzelfde publiek, denk ik
Dat kan gewoon vastgesteld worden evenals dyscalculiequote:Op vrijdag 29 december 2023 09:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar ben ik me van bewust. Alleen vind ik dat soms dingen te makkelijk in een spectrum worden gezet.
Er zijn gewoon mensen die geen aanleg hebben voor de grammatica en andere taalregels.
Wat jij wilquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dit is door AI gegenereerde rockmuziek, voordat AI bestond. De pure simpelheid. Het gebrek aan tact, vernuft, virtuositeit. Pijnlijk gewoon.
niet persoonlijks trouwens hoor @ieniminimuisquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar ben ik me van bewust. Alleen vind ik dat soms dingen te makkelijk in een spectrum worden gezet.
Er zijn gewoon mensen die geen aanleg hebben voor de grammatica en andere taalregels.
Smakeloos persoon gespot.quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:57 schreef tufkac het volgende:
[..]
Metallica is een van de vele bands die na 2,3 albums hadden mogen stoppen
Deze dodenbonus blijft ook goed doorwerkenquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
On bended nie ders no wee to bie frie
Ook daar ben ik me van bewust.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:23 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Dat kan gewoon vastgesteld worden evenals dyscalculie
Gaat Vedder alles goed?quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goenavondquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
ftfyquote:
Ftfyquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:25 schreef alopio het volgende:
O% van de stemmers komt uit de EBI in Vught
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |