Jeetje, 16 Horsepower.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Er zijn drie helden met een banjo: Mumford & Sons, 16 Horsepower en Eagles.
Da's hun beste ja, maar daarvoor moet je wel eerst het hele album luisteren en niet op de singles afgaan.quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dust Bowl Dance is wel leuk. Maar die staat er niet in.
Welterusten alvast!quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Goed, zo even tanden poetsen en dan de rest vanuit bed beluisteren.
Ik zie jullie morgen
Liever een Lemon Party dan een Lemon Tree?quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Luister nog liever naar een bejaardenorgie ja
Trustequote:Op vrijdag 29 december 2023 01:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zie jullie morgen
Als je het hebt over een omissie in de lijst, jaquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeetje, 16 Horsepower.
Black Soul Choir hoort natuurlijk ook in de lijst!
slaapzequote:Op vrijdag 29 december 2023 01:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik zie jullie morgen
Gezond gewicht doet de helft van het werk wat betreft preventie, heb ik het ideequote:Op vrijdag 29 december 2023 01:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn oma had het ook, vraag me wel eens af wanneer ik ermee te maken ga krijgen. (kruist vingers)
quote:Op vrijdag 29 december 2023 01:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Liever een Lemon Party dan een Lemon Tree?
Je vergeet Kacey Musgravesquote:Op vrijdag 29 december 2023 01:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Er zijn drie helden met een banjo: Mumford & Sons, 16 Horsepower en Eagles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |