The Unforgiven staat er sowieso al 2x te vaak inquote:Op donderdag 28 december 2023 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de hoogste 4 en Unforgiven + Fade To Black (maar die wel lager) niet meer dan logisch, maar daarna zijn het echt de verkeerde nummers
eens, mag van mij én meer gespreid en er met een paar nummers minder inzitten. Bijvoorbeeld die thin lizzy cover is totaal overbodig.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ben een groot Metallica fan, maar zelfs ik vind ze teveel en met de verkeerde nummers er in staan
eens en meer reggaequote:Op donderdag 28 december 2023 20:56 schreef Felagund het volgende:
Er mag sowieso wel wat meer funk in de lijst.
Whisky in the jar een thin lizzy cover noemen.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
eens, mag van mij én meer gespreid en er met een paar nummers minder inzitten. Bijvoorbeeld die thin lizzy cover is totaal overbodig.
Ik ben nooit op een Werchter-camping geweest, dus daar kan ik niks over kwijt. WC's vind ik qua kwaliteit en capaciteit gewoon vergelijkbaar met de rest nu.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
is het sanitair inmiddels wel beter? dat was op Werchter altijd dramatisch.
en ook meer reggae!quote:Op donderdag 28 december 2023 20:56 schreef Felagund het volgende:
Er mag sowieso wel wat meer funk in de lijst.
Eigenlijk alles wat niet bij de beste 300 staat is overbodig. Die mogen wel wisselen voor 1 of 2 oudere nummers.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
eens, mag van mij én meer gespreid en er met een paar nummers minder inzitten. Bijvoorbeeld die thin lizzy cover is totaal overbodig.
is korter om te typenquote:Op donderdag 28 december 2023 20:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Whisky in the jar een thin lizzy cover noemen.
quote:
Jullie zouden een leuk koppel zijn!quote:
misschien moet ik eens gaan daten met haarquote:Op donderdag 28 december 2023 20:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden een leuk koppel zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |