Ik geloof dat dit venicequote:
Geen idee waarover Berk (da's een boom trouwens) het heeft.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:17 schreef Berkery het volgende:
Ik ken het niet, maar ben het ook over vijf minuten weer vergeten.
ws omdat het vernised isquote:Op donderdag 28 december 2023 15:18 schreef essnhills het volgende:
Beetje niemendalletje, ben verbaasd dat deze nog niet veniced is
Een gevoel dat ik niet ken.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit voelt een beetje alsof je naar iets modernere kerk gaat liedje
Ik ken heel veel kerken waar de muziek een stuk spannender is dan dit gejengelquote:Op donderdag 28 december 2023 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit voelt een beetje alsof je naar iets modernere kerk gaat waar ze een gitaar gebruiken voor het zingen van zo'n liedje
Met een zandtovenaar erbij en een man met een knotje die gedragen en zalvend praat over vergeving.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit voelt een beetje alsof je naar iets modernere kerk gaat waar ze een gitaar gebruiken voor het zingen van zo'n liedje
zolang ze niet gaat lachen, vind ik het bestquote:
Ik geloof dat er hier niemand echt Venice.quote:Op donderdag 28 december 2023 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Family Tree wel eens bij een DELA-locatie gehoord, verder echt enkel bij de Top 2000.
GIJSTquote:Op donderdag 28 december 2023 15:19 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Anders lul je weer een intro vol Gijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |