Ik zal het maar positief bekijken: de meeste nummers van Racoon hebben we al gehad.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:16 schreef Berkery het volgende:
Even een dienstmededeling: We krijgen dit jaar nog 4 x Racoon
Had het gevoel dat dat vorig jaar op dit punt nog iets meer was, dus dat valt nog meequote:Op donderdag 28 december 2023 14:16 schreef Berkery het volgende:
Even een dienstmededeling: We krijgen dit jaar nog 4 x Racoon
Wacht maar over 10 jaar noemen ze hem vast groter dan micheal jacksonquote:Op donderdag 28 december 2023 14:17 schreef tong80 het volgende:
Dat deze gast zo populaire is met dertig in een tros nummertjes.
Tja, z'n hoofdpubliek heeft natuurlijk de periode waar hij flink het huiswerk van kopieert niet meegekregen.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:17 schreef tong80 het volgende:
Dat deze gast zo populaire is met dertig in een tros nummertjes.
Ik heb sws totaal niks met Donna Summer en dit hele genrequote:Op donderdag 28 december 2023 14:18 schreef essnhills het volgende:
Ohja.deze ken ik wel
Heb er niet zoveel mee
Daar zit de moeder van @Dagoduck in?quote:Op donderdag 28 december 2023 14:19 schreef Tussle266 het volgende:
Misschien even een feitje over dat achtergrondkoor?
Ik hou van mensen die zo tegen de zaken aankijken.quote:Op donderdag 28 december 2023 14:17 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik zal het maar positief bekijken: de meeste nummers van Racoon hebben we al gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |