Geen broekje uit voor Bart?quote:Op donderdag 28 december 2023 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
Kunnen Jan Willem en Jeroen niet ruilen van tijdstip? Ik mis hun altijd om dat later opsta. En zie dan Bart Arens
Welnee, dat kun je op je klompen aanvoelen.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:42 schreef BillDauterive het volgende:
de boerenhype is nu toch wel een keer klaar?
Eerder opstaan dan!quote:Op donderdag 28 december 2023 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
Kunnen Jan Willem en Jeroen niet ruilen van tijdstip? Ik mis hun altijd om dat later opsta. En zie dan Bart Arens
is blijkbaar een leuk duo maar ik lig dan ook altijd nog te pittenquote:Op donderdag 28 december 2023 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
En deze hoeft ook niet van mij.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:44 schreef alopio het volgende:
Live is prima, jammer van dat walgelijke Overcummmeeee
Ik stel voor alle dialect muziek te weren.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja maar nu krijgen we allerlei andere Dialect hype muziek
het meest walgelijke nummer van de top2000 komt tussen 23;00 en 24:00 nog, Bloemkole. Een nummer waarvoor Putin je naar een strafkamp in Siberië zou sturen
Lijkt me een prima planquote:Op donderdag 28 december 2023 11:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik stel voor alle dialect muziek te weren.
Ja nee he!quote:Op donderdag 28 december 2023 11:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik stel voor alle dialect muziek te weren.
Zij weet dingen!quote:Op donderdag 28 december 2023 11:45 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Gooi 'm er nog eens in
Lakini's juice is hun beste
Als het je troost, Jan-Willem lag vanmorgen zelf ook nog in bed.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
wel eens jaquote:Op donderdag 28 december 2023 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Live is in deze tijd nog niet echt vervelend, maar ook niet een van mijn favoriete bands
Shit Towne, Selling The Drama, Lightning Crashes en Lakini zijn bovendien beter dan dit
Die mag blijven. Die schaar ik onder Duitse muziek.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja nee he!
Hoe moet dat dan met Kristallnaach?
Vanmorgen was het geen duo, Jan Willem is ziek.quote:Op donderdag 28 december 2023 11:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
is blijkbaar een leuk duo maar ik lig dan ook altijd nog te pitten
Goedemorgen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |