Iets met hoe dit (alsnog) een hit is geworden.quote:
Ach, goede slaapzak doet wonderen. Het is maar -1 vandaag (wel een realfeel van -15, maar daar hebben wij het niet over) en er ligt maar 30cm sneeuw ofzo. Iglo bouwen is ook een optie.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tentje? In december/januari? nee dank je.
In de categorie Dolphins Cry?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
The Lion's Roar had hier ook kunnen staan.
Snap de keuze wel, had ik zelf ook gedaan waarschijnlijkquote:Op donderdag 28 december 2023 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn moeder vond dit geweldig op Rock Werchter, zelf koos ik voor Eagles of Death Metal.
Jullie hadden toch een gastenverblijf?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Aardig wat en anders natuurreservaat achter ons tuintjeTentje opzetten hoppa.
First Aid KitDie stemmen zijn echt
![]()
![]()
Ik ben wel klaar met die schijtregen onderhand, maar ieder z'n ding.quote:
Ja, geen ideequote:Op donderdag 28 december 2023 00:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Iets met hoe dit (alsnog) een hit is geworden.
Sneeuwquote:Op donderdag 28 december 2023 00:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ach, goede slaapzak doet wonderen. Het is maar -1 vandaag (wel een realfeel van -15, maar daar hebben wij het niet over) en er ligt maar 30cm sneeuw ofzo. Iglo bouwen is ook een optie.
Gijs Staverman niet noemenquote:Op donderdag 28 december 2023 00:27 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was deze man trouwens vergeten, maar daar mag Douwe best een plekkie voor opschuiven in de kribbe
Die is ondertussen open jaquote:Op donderdag 28 december 2023 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jullie hadden toch een gastenverblijf?
Of nog steeds niet open gekregen?
Je bent aan het wachten op een zonnige dag?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met die schijtregen onderhand, maar ieder z'n ding.
Bedankt!quote:
Reclamespotje van, ik meen, Peugeot, waarin dit gebruikt werd.quote:
daarover gesproken... we moeten nog een tent huren voor DTRHquote:
FOK meet bij jou volgend jaar tussen 25-12 en 31-12quote:Op donderdag 28 december 2023 00:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die is ondertussen open jaHeel gek, eerste dag lukte het niet, maar dag van verhuizing wel zonder moeite.
Als men elkaar aardig vindt kunnen er aardig wat mensen in gastenverblijf
@Starflyer We gaan volgend jaar naar Zwedenquote:Op donderdag 28 december 2023 00:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die is ondertussen open jaHeel gek, eerste dag lukte het niet, maar dag van verhuizing wel zonder moeite.
Als men elkaar aardig vindt kunnen er aardig wat mensen in gastenverblijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |