Iets met hoe dit (alsnog) een hit is geworden.quote:
Ach, goede slaapzak doet wonderen. Het is maar -1 vandaag (wel een realfeel van -15, maar daar hebben wij het niet over) en er ligt maar 30cm sneeuw ofzo. Iglo bouwen is ook een optie.quote:Op donderdag 28 december 2023 00:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tentje? In december/januari? nee dank je.
In de categorie Dolphins Cry?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
The Lion's Roar had hier ook kunnen staan.
Snap de keuze wel, had ik zelf ook gedaan waarschijnlijkquote:Op donderdag 28 december 2023 00:25 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn moeder vond dit geweldig op Rock Werchter, zelf koos ik voor Eagles of Death Metal.
Jullie hadden toch een gastenverblijf?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Aardig wat en anders natuurreservaat achter ons tuintjeTentje opzetten hoppa.
First Aid KitDie stemmen zijn echt
![]()
![]()
Ik ben wel klaar met die schijtregen onderhand, maar ieder z'n ding.quote:
Ja, geen ideequote:Op donderdag 28 december 2023 00:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Iets met hoe dit (alsnog) een hit is geworden.
Sneeuwquote:Op donderdag 28 december 2023 00:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ach, goede slaapzak doet wonderen. Het is maar -1 vandaag (wel een realfeel van -15, maar daar hebben wij het niet over) en er ligt maar 30cm sneeuw ofzo. Iglo bouwen is ook een optie.
Gijs Staverman niet noemenquote:Op donderdag 28 december 2023 00:27 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was deze man trouwens vergeten, maar daar mag Douwe best een plekkie voor opschuiven in de kribbe
Die is ondertussen open jaquote:Op donderdag 28 december 2023 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jullie hadden toch een gastenverblijf?
Of nog steeds niet open gekregen?
Je bent aan het wachten op een zonnige dag?quote:Op donderdag 28 december 2023 00:26 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met die schijtregen onderhand, maar ieder z'n ding.
Bedankt!quote:
Reclamespotje van, ik meen, Peugeot, waarin dit gebruikt werd.quote:
daarover gesproken... we moeten nog een tent huren voor DTRHquote:
FOK meet bij jou volgend jaar tussen 25-12 en 31-12quote:Op donderdag 28 december 2023 00:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die is ondertussen open jaHeel gek, eerste dag lukte het niet, maar dag van verhuizing wel zonder moeite.
Als men elkaar aardig vindt kunnen er aardig wat mensen in gastenverblijf
@Starflyer We gaan volgend jaar naar Zwedenquote:Op donderdag 28 december 2023 00:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die is ondertussen open jaHeel gek, eerste dag lukte het niet, maar dag van verhuizing wel zonder moeite.
Als men elkaar aardig vindt kunnen er aardig wat mensen in gastenverblijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |