Zelfs nieuwslezer is er stil vanquote:Op woensdag 27 december 2023 23:01 schreef Felagund het volgende:
Altijd Gerrit die voor problemen zorgt.
Ik dacht dat Gerrit niet zou komenquote:Op woensdag 27 december 2023 23:01 schreef Felagund het volgende:
Altijd Gerrit die voor problemen zorgt.
Ja en ze willen ook niet overal wonen en zoeken in bepaalde wijken. Dat snap ik wel.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zou moeten kunnen ja. Maar ja veel vraag, te weinig aanbod.
Mijn woningbouwcorporatie vooral. Uitpakken van verhuisdozen na renovatie/verduurzaming van dak (Dra-ma).quote:
quote:Op woensdag 27 december 2023 23:01 schreef ok01 het volgende:
Ik blijf het zo mooi vinden hoe we hier onze muzikale meningen volledig kunnen vormen via smileys
Heb ik meer bij Claudiaquote:Op woensdag 27 december 2023 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen voor Maaike Ouboter, die goddank altijd in de nacht staat.
Tot morgenquote:Op woensdag 27 december 2023 23:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit uurtje is mwah. Mooi moment om te nokken
Nee, hij vindt het leuker in Groot-Brittanniëquote:Op woensdag 27 december 2023 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gerrit niet zou komen
"Nou goh wat was het er druk"quote:Op woensdag 27 december 2023 23:02 schreef alopio het volgende:
Het is er warm en DRUK
Je zit naast een LEGE kruk
Omdat niemand naast je wil zitten zatlap
Die trek ik ook niet neequote:Op woensdag 27 december 2023 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen voor Maaike Ouboter, die goddank altijd in de nacht staat.
Wat een toestand!quote:Op woensdag 27 december 2023 23:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mijn woningbouwcorporatie vooral. Uitpakken van verhuisdozen na renovatie/verduurzaming van dak (Dra-ma).
Zeker. Ik heb met Twan in de file bij Lyon samen Hazes gezongen met de ramen open.quote:Op woensdag 27 december 2023 23:02 schreef PippenScottie het volgende:
Gisteren hebben we de Pippies geleerd mee te schreeuwen met Een Vriend “uit de goot”
Is ook een soort van cultuur toch?
Nee ik zou ook niet in een probleemwijk willenquote:Op woensdag 27 december 2023 23:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en ze willen ook niet overal wonen en zoeken in bepaalde wijken. Dat snap ik wel.
Daar komt de inspiratie idd vandaanquote:Op woensdag 27 december 2023 23:03 schreef Isorden het volgende:
[..]
"Nou goh wat was het er druk"
Vrij naar Bert Visscher
Was Job erbij?quote:Op woensdag 27 december 2023 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb met Twan in de file bij Lyon samen Hazes gezongen met de ramen open.
Cultureel erfgoedquote:Op woensdag 27 december 2023 23:02 schreef PippenScottie het volgende:
Gisteren hebben we de Pippies geleerd mee te schreeuwen met Een Vriend “uit de goot”
Is ook een soort van cultuur toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |