Dan is dit uur erg matigquote:Op woensdag 27 december 2023 17:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Met afstand de mooiste van dit uur nu![]()
Kansas vond ik nog mooier maar deze is ook lekkerquote:Op woensdag 27 december 2023 17:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De volgende bedoel je.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vanuit de schuilkelder?quote:Op woensdag 27 december 2023 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
We gaan dit weer veel horen met 4 jaar Trump
quote:
Al besproken geloof ikquote:Op woensdag 27 december 2023 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch die man van Ain't Nobody?
Succes en tot wel.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:21 schreef ok01 het volgende:
Ik ga maar eens sporten lieve vrienden
Tot snel
Denk toch dat die het momentum kwijt is. Maar helemaal veilig ben je pas als hij onder de zoden ligt natuurlijk.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
We gaan dit weer veel horen met 4 jaar Trump
Biden is nog vele malen minder populair. Probleem vs zittende president na economische crisisquote:Op woensdag 27 december 2023 17:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Denk toch dat die het momentum kwijt is. Maar helemaal veilig ben je pas als hij onder de zoden ligt natuurlijk.
nooit meer vergeten hoe mooi dit is.quote:
Het zou voor de zekerheid beter zijn als die inderdaad een klein kuchje krijgt. Er is niemand zo Ruslandgezind in Amerika als hij gok ik zoquote:Op woensdag 27 december 2023 17:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Denk toch dat die het momentum kwijt is. Maar helemaal veilig ben je pas als hij onder de zoden ligt natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |